• Annamus

Pall från ikea, med trappsteg...

Jag såg en pall på ikea för nåt år sedan, en trappall som inte var dyr alls, kan det ha varit en hundring. Rejäl i sin konstruktion, ett trappsteg och naturfärgad, vet inte vilket material. Jag hittar inte den pallen på ikeas hemsida nu. Är det någon som har pallen och har bild? Ikea-namn på den kanske? Eller kanske någon har köpt pallen på ikea nyligen och vet att den finns kvar trots att den inte finns med på hemsidan? Eller så har jag missat den på hemsidan och ni vet vart den är? Eller en hänvisning till vart man säljer liknande rejäla pall?

• Svar på tråden Pall från ikea, med trappsteg...
  • Snowgirl

Jag har bild på den i mitt galleri.

• Snowgirl

Gick in å kikade nu, och man skymtar visst bara den, fjärde bilden på översta raden på första sidan.

• Annamus

Jaja! Just den! När köpte du den? Vet du vad den heter och vad den kostade?

• Snowgirl

Oj, det var nog för tre, fyra år sedan. Den var billig, men kommer inte ihåg vad den kostade. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet heller, sorry . Men, jag har för mig att jag såg den på IKEA för inte allt för länge sedan.

• Lola Jämtland

Den finns nu oxå. Köpte min för nån månad sedan. Kostade 99 tror jag men namnet minns jag tyvärr inte.....

//Ät gul snö! Det kan vara öl.
  • Aiwendil

Den pallen finns kvar på IKEA

Vecka 28
  • Annamus

Åh! Gud vad bra!!! Skulle bara behöva få namnet så jag kan beställa den med en väninna. Vi har lite långt till Ikea härifrån. ;)

• Sweetangel78

Jag har oxå den pallen.. Bekväm heter den och kostar 99:- . Köpte den för en månad sedan.

• Annamus

Perfekt! Tack ska ni ha allihopa! Men jag undrar varför den inte finns på hemsidan, i sådana fall hade jag ju kunnat beställa den där lätt... hrm... *muttrar*

• Snowgirl

Annamus
    Tycker att deras hemsida är kass, där finns mycket som inte är med där av någon anledning.

• emmasa

Den pallen köpte jag för ett tag sen för 99 kr. Min fick dock lite ny färg

Zach Maximus 2oo5-12-o9
Svar på tråden Pall från ikea, med trappsteg...