Tvättbara amningskupor
Halloj!
Behöver tips på vart jag hittar bra tvättbara amningskupor av tex bomull.
Har hittat en sajt på nätet men de är i polyetylen och polyester är de något att ha? Nån som vet De heter Content amninskupor.
Halloj!
Behöver tips på vart jag hittar bra tvättbara amningskupor av tex bomull.
Har hittat en sajt på nätet men de är i polyetylen och polyester är de något att ha? Nån som vet De heter Content amninskupor.
*puffar*
En kompis körde med frottelappar som hon hade sytt i flera lager, det funkade jättebra
Jag läcker som ett såll så jag behöver något rejält. Kör med frotte idag och det räcker inte... Inte roligt vakna varje natt och vara blöt
Jag hade amningsinlägg av flanell, jag läckte också som ett såll, men de funkade! Finns på www.minimundus.se. De har andra sorter också.
Smurfstumpan. Tack för tipset
www.bosieboo.com/invt/400041eu
Kolla på den här oxå såg den på mässan.
www.bosieboo.com/invt/400041eu
Kolla på den här oxå såg den på mässan.
Jag har både amningsinlägg i både ull och bomull. Fördelen med de i bomull är att de går att tvätta i tvättmaskinen. Annars tycker jag att ullinläggen är tio gånger bättre. De är både mjukare och håller längre. Ullinlägg krymper ofta i första tvättarna så det är bäst att köpa en storlek större.
Tack för kanontips. Nu ska man bestämma sig oxå
babyandmama.se har en i flanell och en i bomull, sedan finns det på imsevimse.se oc minimundus.se
funkar jättebra tycker jag