Hur mycket ska man försöka?
Jag o min sambo fick barn för knappt ett år sen o det är katastrof mellan oss! Vet att det blr jobbigt när man blir föräldrar men det var inte bra innan heller! Vi bråkar konstant o jag har (till min sambos stora sorg!)inte haft nån sexlust alls på många månader!
För en vecka sen var jag ute med några vänner o träffade en man som jag blev fruktansvärt attraherad av! Det hände inget mellan oss mer än att vi dansade tillsammans. Har inte kunnat glömma honom sen dess.....ville inte åka hem när kvällen var slut.. känner mig hemsk mot min sambo men kan inte hindra tankarna! För mig har denna händelase varit ett "wake up call" o jag inser att något måste göras! Är det det dags att lämna min sambo eller ska jag ge det ett försök? Min sambo har också uttryckt att han vill ha förändring o han har oxå funderat på att vi ska gå vidare var för sig men samtidigt har vi vår lille gosse att ta hänsyn till!Men å andra sidan, hur glad blir han av att växa upp i ett hem med arga o irriterade röster? Ska det vara så här i ett förhållande eller?? Vad fick er att lämna varandra? Snälla ge mig några goda råd!
MVH S.