• C81

Karibien!

Har någon vart i Karibien? Berätta gärna om det? Var det dyrt? Är det för varmt att åka dit i feb?

• Svar på tråden Karibien!
  • susannn

jag va dær på cruise... varmt och skønt.. jag betalade inte resan sjælv før det gjorde mitt ex familj... men det va en otrolig resa...

• C81
    susannn skrev 2006-12-06 11:35:03 följande:
    jag va dær på cruise... varmt och skønt.. jag betalade inte resan sjælv før det gjorde mitt ex familj... men det va en otrolig resa...
    Hej! Hur varmt kan det vara ungefär i feb? Kanske lite för vamt.. Det hör till Amerika så resan borde vara lååååång oh dyr kan jag tänka mig. Hur var mat, människor osv?
  • susannn

jag va på cruise i 3 veckor vi åkte från mami och ut øver mexico och honduras.. så vackert.. har tyværr inte bilder då exen blev førbanad nær jag læmnade han.. hehe han brænde bilderna.. vi va dær i april och då va det otroligt varmt runt 35 grader... maten fick vi gratis på båten.. hans pappa jobbar som kapten på en av båtarna... først flyg till mami sen på båt i 3 vckor och flyg till baka.. flyget bara det kostade runt 7000 kr..

• C81

Shit... Jag ska dit isåfall med en flirt. Ska nog betala kalaset själv har jag räknat med. Hoppas at det är värt pengarna Bara det inte blir fööör varmt där. Vet du om det är dyrt att leva där? Shoppa osv?

• susannn

mami ær skit dyrt .. men som sagt.. vi va ju på en båt och va inte mycket i land.. och jag betalde inte notan.. hehe.. vi bara drog rums korten så betalade pappan sjukt nice..

• C81
    susannn skrev 2006-12-06 11:48:32 följande:
    mami ær skit dyrt .. men som sagt.. vi va ju på en båt och va inte mycket i land.. och jag betalde inte notan.. hehe.. vi bara drog rums korten så betalade pappan sjukt nice..
    Sjysst pappa Han kanske blev mest ledsen då det bröts Hehe Jag ska ringa en resebyrå också! Tack för hjälpen!
  • Deia