• Fru Gustavsson

Skumt "Vänner"-avsnitt?

Häromdagen somnade jag till i soffan, och när jag vaknade var det Vänner på TV. Men det var det skummaste avsnitt jag sett!
    Monica var tjock, Rachel klädd i smaklösa kläder, Ross ville få till trekant med exfrun och flickvännen till denne, Phoebe var nån slags hänsynslös businesskvinna???

Ehm.. vaknade jag inte trots allt? Var detta en del av en helvriden dröm jag hade, eller var det på riktigt? Och varför, isåfall?
    Dagen efter var det som vanligt igen

Älsklingen föddes 061122. Välkommen älskade son!♥
  • Svar på tråden Skumt "Vänner"-avsnitt?
  • LillaVild

Avsnittet heter "The one that could have been" eller nåt. Liksom ett "tänk om"-avsnitt.

• TerrorMorsan

ja det avsnittet är görbra

jag tror dom går en flaschback att hur det skulle va om rachel gift sig osv

cogito ergo sum
  • Alvi

Aaaahahahahaha!! Menar du allvar!?!?

Det VAR ju så, det var typ "så här hade det varit för Vännerna, om...." ....!! Underbart avsnitt!!

• Zinta

HAHA... du har sett det avsnittet som heter "what could have been", om hur det skulle ha varit om monica fortfarande va tjock, rachel va gift me barry, ross med susan... eller va hon nu hette.... så nej, det var ingen dröm!!

• gnorkis

vänner är så jäkla bra.kul med flashbacks

• Fru Gustavsson

*Asg* Oh, tack, började tro att jag fått nåt slags efterförlossningen-delirium

Älsklingen föddes 061122. Välkommen älskade son!♥
  • A b C d E

Det var ett fortsättningsavsnitt på en konversation de hade om hur livet skulle ha varit om Monica fortfarande var tjock, Rachel inte hängde med de andra längre, Ross var gift med första frun, Phoebe en businesskvinna, Chandler en skribent och Joey som skådis i Days of our lives.
    Så vaken var du allt

• bigmacoco

Underbart avsnitt!! Minns ej om det är i det som den "tjocka" Monica dansar på slutet (under eftertexterna) - hysteriskt roligt!!

Svar på tråden Skumt "Vänner"-avsnitt?