Julklappar till en 7-årig tjej?
Hej hej!!!!
Vi vet inte vad vi ska köpa i julklapp till våran 7-åriga tjej. Har ni några bra förslag?
Tack på förhand!!!
Hej hej!!!!
Vi vet inte vad vi ska köpa i julklapp till våran 7-åriga tjej. Har ni några bra förslag?
Tack på förhand!!!
vad har hn för intressen?
Hon gillar djur av alla dess slag, lite väl mycket så vi måste begränsa henne. Hon gillar att rita, älskar böcker och tidningar. Prem. både på Bamse och Kalle Anka. Vi har köpt spel i det oändliga, men det gillar hon inte....
Gör nått skojj tillsammans med henne. Pressentkort till äventyrsbadet, biobiljetter, gå på cirkus, teater elelr nått kanske!
Här blir det nog:
*flimer
*musik
*en bok om kroppen
*lego
*kläder (älskar kläder)
*snowracer
*barbie
*cd-spelare
*spel
*datorspel
En bok om kroppen var ju inte så dumt. Hon ska få dataspel och en skiva, Sen har vi delat ut tips till mor och far föräldrar så der är därför vi har sån torka. SKidor, skridskor och annat sånt ska de köpa.
Vi skrev ner allt som vi tycker att tjejerna behöver och det vi har hört att de vill ha på en lista. Sen delade vi listan och gav en till mor och em till farföräldrar. Det var FÖRSLAG, vilket inte menades att de skulle köpa allt som stod på listan. DÅ kunde vi dela så att det blev lika mycket leksaker och ung. lika nytto och nöjesklappar. Och pengamässigt dela så att det blev unf lika mycket. De gillade det. De får tips och ideér och det blir inte lika klappar från bägge håll.
Hej jag har köpt en dansmatta till min tjej och i födelsedagspresent får hon kareoke *stavat fel kanske*
hej, min dotter är 7 år, hos vill ha en mp3!!!
Mi kommer få en ny cdspelare och ltei annat smått å gott, av momma å moffa kommer hon få en eyetoy med tillhörande spel, kommer säkert bli en höjdare
Tack för alla fina tips.
Det är inte så lätt alla gånger. Vi tänker inte köpa så mycket åt de, men några småsaker och nån större grej vill man ge de.