• Theo och lillasyster

julklapp till gudmor??

tips på vad mina barn kan ge i julklapp till sina gudföräldrar? inte foto för det har dom redan fått...o inte teckning...

• Svar på tråden julklapp till gudmor??
  • reserverad

Har inga ideer men jag vill bara saga att du ar fin som tanker pa att ge gudmor nagot fran dina barn. Tank om alla vore sa och inte bara forvantade sig saker fran gudforaldrarna.

• Theo och lillasyster

ja vill ju ge nåt från barnen ,för jag uppskattar dom och jag vet att mina barn gör det med

• Jessica24

Svårt att komma på såhär. Men kanske en korg med en massa goda julsaker, så som kola, knäck, pepparkakor osv.
    Barnen? kanske kan vara med på ett hörn och hjälpa till? Glad

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • Theo och lillasyster

ja!!!!hemmagjorda peppiser med barnen...men jag vet inte om dom äter peppisar iofs men en fin liten korg med gott i ...det va en bra ide Tack!!!!!

• Kaxmaja

Åhhh vad kul att ge gudmor julklapp. Jag har aldrig fått julklapp av min gudson men jag skulle bli överlycklig om jag fick de. En vin flaska kanske

• Theo och lillasyster

ja vinare i korgen med lite choklad o peppisar.-D vad mer kan man ha i korgen utan att det blir för dyrt?

• Kaxmaja

Om du satsar på mat kan du ju ha frukt, några ostar och sånt. Annars kan du ordna en ta hand om dig själv korg. Med bodylotion badskum peeling och sånt

• Theo och lillasyster

ja det kanske e bättre det blir det nog

• reserverad

Tankte pa en sak. Jag har garna foton och teckningar av mina gudbarn men ge dem helst inte i present pa jul eller pa en fodelsedag. Eller inte bara ett foto iaf. Jag tycker det kanns lite snalt nar det ar allt jag far av mina gudbarns foraldrar varje gang varje ar. Om man inte har pengar att kopa en "riktig" present sa ar det naturligtvis okej, missforsta mig inte, men om man har lite pengar over sa tycker jag att man kan lagga det pa en "riktig" present.

(I mitt fall sa handlar det inte om att gudbarnens foraldrar inte skulle ha rad, darfor kanns det lite trist att alltid fa en san present.)

Later jag hemsk nu eller forstar ni hur jag menar?

Och som nagon annan sa, jag skulle ocksa bli overlycklig om jag fick nagot av mina gudbarn.

• Väntar på Lilla Grodan

Våra gudföräldrar fick sååå fina smycken när vår dotter döptes...har en länk på min sida... det är en kvinna som är medlem här på FL vars man tillverkar brickor i silver...ja här finns en bild...

då kan man bygga på nästa jul med en ny bricka...men barnets namn kanske eller nåt annat ....kolla in deras sida så får ni mer inspiration...det är väldigt bra service!!!

http://www.gobbit.se/

Jag hade blivit superglad för ett sådant!! Skrattande

• reserverad

Grodan, det var en jattebra ide! Jag vet inte om man ska ge nagot till gudforaldrar eller inte enligt etiketten men det hade varit jattekul att fa nagot for att minnas dagen.

• Kaxmaja

Åhhh de brickorna var super fina. Hmmm kan man hinta sitt gudbarns föräldrar på något sätt?? Hi hi hi

Svar på tråden julklapp till gudmor??