• tandmaja

Bagarmossens djursjukhus

Är osäker om vi ska välja Bagarmossen eller Strömsholm för att steloperera vår hunds framtass. Vi får vänta så länge på op. på Strömsholm så jag undrar om någon har erfarenhet av bagarmossen och deras ortopeder?
    Tacksam för synpunkter.

• Svar på tråden Bagarmossens djursjukhus
  • Hallonsaft

Sätter aldrig min fot på Bagarmossen!! Vet fler som håller med mig.

Orkar inte dra alla historier. Men bara sist, när jag var inne akut och de lämnar min schäfertik, liggandes helt lös, liggandes på en rullvagn i korridoren säger väl allt. Hon låg där för att hon skulle vakna upp efter narkosen. Hur smart är det??

Resultatet var att hon halvväck vaknade till och skulle hoppa denna meter ner på marken. Hon rasade rakt igenom en glasruta i dörren och fick plåstras om återigen fast i ansiktet denna gång. Och detta skulle de dessutom ha betalt för! Nä, aldrig mer Bagis.

• tandmaja

Men fyyy så hemskt, Hallonsaft ! Dit vill jag inte ...

Låter som vi ska vänta tills nästa torsdag i alla fall och välja Strömsholm.Är jätteosäker iom att vår egen veterinär på Djurakuten rekommenderade Strömsholm men jag fick inget förtroende för den veterinären som ska operera där(hon var inte inte direkt trevlig och svår att få besked ifrån men hon kan ju vara en jätteduktig kirurg ändå) och dessutom vill jag inte att hunden ska behöva vänta...

Typsikt att det är så få ställen som har ortopeder och gör denna typ av operationer.Tycker Djurakuten är superbra så det är synd att de inte oprerar ledband.Lutar nog åt att vi väntar ,tack för ditt svar.

• ja88

Nej, har heller inget gott att säga om Bagarmossen. Nonchalans och en kall attityd är väl det de är bäst på enligt min erfarenhet...

• Madeleonten

Håller med föregående om Bagarmossen, kommer aldrig mer åka dit om jag inte är absolut tvungen (sjukt djur mitt i natten eller liknande).
    Strömsholm däremot har jag bara ´hört gott om.

• blunda

min katt trillade från balkoneg för nåt år sedan, och slog olyckligtvis i en parabolantenn ett par våningar ner. Hon kunde inte röra benen när jag hämtade upp henne, så vi åkte till Bagarmossen och de tog hand om henne hur bar som helst! Kan rekomendera dem.

• tandmaja

Tack för svaren. Det lutar åt att vi behåller Strömsholmstiden trots att det inte blir förrän om en vecka. Ingen som vet något annat djursjukhus i närheten av Stockholm som opererar ledband ?

• Selmabus

vi har bara bra erfarenheter från bagarmossen!

Svar på tråden Bagarmossens djursjukhus