• Anonym

Ska jag vänta på honom? Hjälp mig!

Jag och min pojkvän har bråkat en del och nu ville han att de skulle vara slut. Jag har frågat varför och han svarar bara att han älskar mej men han vet inte hur mycket, han vill ta reda på de. Men han har lovat att komma tillbaka till mig efter de. Varför då ens göra slut?

Han förstår inte att jag som är gravid blir extra nere, gråter hela tiden och ber han att inte lämna mig ensam, de är ju nu jag behöver han som mest!

Ska jag vänta på han eller ska jag gå min egen väg? Vet inte hur jag ska göra och allt känns meningslöst.

• Svar på tråden Ska jag vänta på honom? Hjälp mig!
  • etanol

Får jag vara så pass fräck och kalla honom fullblodsegoist?! Du kommer förmodligen att gråta många tårar om du väntar på honom, även om han kommer tillbaka vem säger att han inte gör om det när det tar emot nästa gång...
    Ledsen för din skull och för ditt barns skull, men jag tror nog att du sitter på svaret själv också, eller hur?! Det kan vara skönt att få vissa tråkiga beslut bekräftade av andra ibl.

*styrkekramar*

• Du Är Värdefull

Tråkigt att höra. Kärlek är ett beslut, att välja att älska nån oavsett vad som händer... Känslor kan komma och gå. Ibland känner man mer, ibland mindre. Hoppas att det ordnar sig till det bästa för er båda!

• Anonym

Nog förstår jag honom , att han vill ha tid. Men varför just nu? Känner mig ganska dum.

• Du Är Värdefull

Förstår att det känns jobbigt! Tänker på er!

Svar på tråden Ska jag vänta på honom? Hjälp mig!