Julklapp för nyblivna föräldrar
Som rubriker avslöjar söker jag efter julklappar till nyblivna föräldrar (lillflickan är nu 2 månader). Vad hade ni uppskattat som nyblivna föräldrar?
Som rubriker avslöjar söker jag efter julklappar till nyblivna föräldrar (lillflickan är nu 2 månader). Vad hade ni uppskattat som nyblivna föräldrar?
En barnflicka
Kanske en god delikatesskorg med ost och annat, kan ju vara mysigt at få umgås och äta lite gott när barnet sover. Uppsakattade iaf vi.
jag håller med bellastronza!
vi fick en korg med härliga delikatesser när vi kom hen ifrån bb o det var sååå gott att mumsa på!
Ja, om det finns ngn ambullerande massör eller frisör eller fotfixare så är det också en underbar julklapp. Tänk dig att slippa gå ut utan bara sitta hemme och bli "fixad" med...mmmm
Jag fick ett presentkort på massage när jag var nyförlöst. Jag blev så glad så jag började gråta. Hormonerna hjälpte väl till en del oxå...
Bra förslag, tack. Tyvärr bor vi långt ifrån varandra så det är julklappar som ska skickas, litta svårt att skicka en delikatesskorg
*puffar för fler förslag*
Vi fick en rolig bok som heter "Mitt första år som mamma/pappa", där man fyller i olika saker
En amningströja till mamman (kan man inte få för många av).
www.nallebudet.se
Skicka en nallebjörn kanske!
*puffar* och hoppas på fler goa tips
Inga fler som har förslag på vad man kan behöva som nybliven förälder?
saker som INTE har att göra med att man blivit föräldrar, utan FOKUS på personen/erna , då man kan vara lite vilsen i sig själv i början..
Massage
spa
prenum på bil/dam tidning
prsentkort i klädesaffär där det INTE säljs barnkläder
Korg med mumsigt i
När jag surfade runt hittade jag det här som är jättefint. Presentset från lundmyr.
www.babyshop.se/system/search/product.asp&catid=83&branchid=7&id=113
Fast det är klart, är mer till bebisen.
Är snart nybliven förälder och skulle uppskatta ett presentkort hos typ en frisör eller så. Nåt för att piffa upp en lite
En vetekudde kanske? Man blir lite trött i ryggen av allt bebisbärande...
När jag precis fått vår son skickade en fd chef till mig ett chokladogram med fin tryffel i vit, mjölk- och mörk choklad. Det var uppskattat kan jag säga !
Kika in på www.chokladogram.se/content/default.asp om du vill .
Tack snälla ni för himla bra tips!