• Flowerfairy

Ullared precis efter jul?

Vi funderar på att åka till Gekås i Ullared och handla bebissaker under mellandagarna men jag undrar om det brukar vara rea där också så att det blir massor med folk? Och hur är det med leveranserna med varor då? Finns det lika stort utbud då som resten av året? Är det någon som vet?

• Svar på tråden Ullared precis efter jul?
  • Jennie84

jag vill också veta!
    *puff puff*

• Fragglerock

Ring ner och fråga vettja. Det brukar jag göra!

• MaDdO

www.gekas.se

Där finns all bra info OCH ett telnr man kan ringa för att höra om ev kö IN i butiken!

• Tin o Trolls mamma

Det står bl a:

Helgdagar i december:

Julafton Fred 24 dec STÄNGT

Juldagen Lörd 25 dec STÄNGT

Annandag jul Sönd 26 dec STÄNGT

Nyårsafton Fred 31 dec STÄNGT

Ekorren igen..

• Godisälskaren

Jag tror inte att dem har nån rea i Ullared det är ju så billigt ändå. Och sen kommer den in en ny lastbil med varor varje halvtimme om dan så det kommer säkert att finnas mycket varor då oxå.

Men däremot så är det ju olika från gång till gång när man är där om man hittar det man vill ha eller om man har sån otur så att man inte gör det. Men det spelar ingen roll vilken årstid det är.

Men jag säger som dem andra har gjort ring dit eller kolla på deras hemsida.

• Flowerfairy

Hemsidan har jag förstås kollat på och vi har mailat Gekås, men jag hade hoppats få svar från någon som varit där precis efter jul något annat år eller kanske från någon som bor i Ullared...

Ingen?

• kissekatten

Hej
    Dom har inte rea på GeKås men det är väldigt billigt där en då.

• Flowerfairy

Bra, jag hoppades att det inte skulle vara rea eftersom det brukar dra till sig så mycket folk!

• kissekatten

Jag har bott i Falkenberg som är samma kommun. Det brukar vara väldigt lugnt efter jul. Men nu har dom byggt ut så det kan vara mer folk nu.

• tisa

Det blir nog väldigt mycke folk i mellandagarna med tanke på alla julklappar som ska lämnas tillbaka och att folk är mer ledig.
    Det brukar vara kaos där när skolorna har stängt.

• Godisälskaren

Kissekatten

Det var ju precis vad jag hade skrivit i min tråd

• Jinxx

När jag skulle göra en del julklappsbyten förra året sålde de ut oberaller till bebisar och små barn kostade bara ruNT 50-100 KR...

• Majsan71

Jag brukar faktiskt åka till Ullared i mellandagarna för det brukar faktiskt vara som allra minst folk där då. Kanske beror det på att de flesta är ute på mellandagsrean i de "vanliga" affärerna. Nu bor jag iofs ganska nära, det tar 40-45 min att köra dit, så man kan ju alltid vända och åka hem igen om det skulle vara trångt Men sedan de byggde ut affären så upplever jag inte att det är riktigt så trångt längre (förutom på nederplanet).

Lycka till med fyndandet

Svar på tråden Ullared precis efter jul?