• Anonym (hjälp)

hur går man upp i rök?

ja som rubriken lyder..
    tänker lämna min man och min son.
    jag och manen bara bråkar och grabben blir lidande.

så på bästa sätt hur packar jag väskan och försvinner.
    tänker fortfarande vara i sverige men måste ju försörja mig och så hur gör jag det utan att dom kan leta reda på mig?
    måste ju bo någonstans med?
    drar inatt

• Svar på tråden hur går man upp i rök?
  • kimmye

Ska du värkligen lämna sonen??

• Birgitta2

SÅ du tänker rymma från din son? Fin morsa. Sorry, men här får du inga råd från mig i alla fall.

• MammaTillEnSon

Blir sonen mindre lidande om du drar ifrån honom?

♥ Min son - Min lycka ♥
  • Anonym

Är det så allvarligt att du måste försvinna helt? Kan inte skillsmässa vara ett alternativ?

• lillasnurre

ring ngn kompis som din man inte känner och fråg aom du kan få bo där ett tag....

Varför är det så viktigt att han inte kan hitta dig? slår han dig? du kan oxå ringa till kvinnojourer och få hjälp där. Hur gammal är din son?

• Anonym (hjälp)

kims mamma
    han får bättre hos sin pappa....
    hans pappa gör allt rätt han får beröm när han har osnen själv... när jagj obbar...
    jag får inte ens ett leende av släckten att jag klarar samma saker.... inte ens av manen min...

• salsita

Ibland kan livet kännas som skit rent ut sagt, och att fly iväg från allting kanske ibland kan kännas som den enda rätta för att bli av med problemen....men tyvärr tror jag inte att det är så lätt och speciellt inte om du har barn. Har man tagit det belutet att man vill skaffa barn så kan man inte rymma ifrån det, det är inte hans fel och jag tror att du kommer ångra dig bittert om du gör detta mot honom. Att rymma kanske är en lösning för stunden men verkligheten kommer alltid ikapp. Kankse kan du ta någon/några veckor semester ensam för att tänka över din situation. Försöka söka ett eget boende och börja ett eget liv (med din son i såklart), det är inget som säger att du behöver ta hela ansvaret, kanske om du mår mycket dåligt kan hans far ha honom hos sig lite mer? Du ska se att det kan gå och lösa, även om det inte alltid blir som man tänkt sig. Men att rymma iväg löser som sagt var inga problem det snarare förvärrar dem och flyttar fram problemen. Skriv om du behöver prata!

• Anonym (hjälp)

birgitta.
    om grabben har det bättre hos sin far så varför inte

• Anonym (hjälp)

mammatillenson

han kommer ej lida för han minns mig ej... är jag obrta i 2 veckor så är jag en främling för honom.... han är så liten.

• illern i mitt liv

ska du lämna sonen kvar ??

om fallet är så , så borde du tänka mer än en gång , han ska ju inte lida ännu mer o de lär han göra om du försvinenr från honom oxå.

för övrigt kan du ringa kvinnojouren eller nån du känner o be om hjälp men ta sonen med dig..

Svar på tråden hur går man upp i rök?