porrfilm
Är det bara jag som älskar att titta på porr film, fasst ja e tjej??? sitter för mig själv o njuter. mmmmm ja e nog lite knäpp eller???
Är det bara jag som älskar att titta på porr film, fasst ja e tjej??? sitter för mig själv o njuter. mmmmm ja e nog lite knäpp eller???
jag tror det är vanligt.
va bra att ja inte e ensam.
Det är nog relativt vanligt, dock så matas vi tjejer med att vi inte ska bejaka vår egen sexualitet och att det är fult med tjejer som kan "ta för sig". Vi ska vara små och pimpinetta och inte "som killar". Så de flesta tjejer som gillar porr smyger med det. (det är den uppfattning jag har fått iaf)
Jag gillar porr, all porr med människor som njuter. Även två killar som njuter av/med varandra, även detta är "äckligt"/"förbjudet" men sitter en kille och tittar på två upp-pumpade bimbos som uttryckslöst slickar/leker med dildos/etc så är det helt ok.
Med detta långa svar vill jag bara ha sagt: Nej, du är inte ensam.
Jag har aldrig sett på porr. Jag blir jätte generad när det är lite lätt klätt i vanliga filmer...
Om min kille skulle titta på porr skulle jag bli jätte besviken eftersom jag skulle må dåligt av att han tände på andra och att han inte vänder sig till mig eller att jag inte kan tända honom på samma sätt. Förmodligen är jag jätte löjlig som tänker så. Ni som själva tittar på porr kan inte ni förklara för mig varför det inte har något med ens partner att göra så kanske jag kan bli lite mer "normal"?
Anonym(jo):
Du är inte ensam.
Jag kollar gärna film, gjorde det i natt när jag inte kunde sova, mysigt, se andra par o gärna tjejer som leker med varandra! Blir super kåt av det! Min kille kollar åxå, både ensam o med mig, inga bekymmer, bara nice!
Jag tittar oxå på porrfilm, eller rättare sagt så tittar jag helst tillsammans med min sambo
Anonym blyg: Det har inget med att göra att man tänder på PERSONERNA i filmen, man tänder ju på det dom gör. Vi brukar titta tillsammans och blir upphetsade av det dom gör i filmen och kanske ibland göra likadant. Inte fasen blir jag upphetsad av dom i filmerna, de är ju oftast fula som stryk, både killarna och tjejerna. Testa titta ihop med din sambo!
Tittar på porrfilm gör både tjejer och killar men jag tror att killar är mer öppna med det.
Läs Amelia nr 2 som kommer nästa år
Handlar om tjejer som gilla porrfilm!!!
Och som recenserat porrfilmer
jag var nyfiken på det förut och tittade några gånger, men det har blivit tröttsamt, för det är ingen känsla i filmerna, tycker vissa sexcener i riktiga filmer visar mycket mer passion och känsla än porrfilmer. vilket jag tycker är tusen gånger mer upphetsande...
tycker porrfilmerna är så fejkade på något sätt och killarna vet verkligen inte hur man ska slicka en tjej!
Jag tittar ofta på porrfilm själv och blir otroligt upphetsad av det.