• Lilla Mindy

Elektrisk bröstpump, testat nån, vilken?

Har ni testat någon av dessa ELEKTRISKA pumpar, vilken?
    Hur upplever ni den? Bra dålig? Skrattande
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Elektrisk bröstpump, testat nån, vilken?
  • Stålmamma

fick hyra en medela från bb stor sak som man plugga i väggen och den va kanonbra

• Myran1982

Hyrde en medela från bb jag med. Tyckte att den var bra, men lite stor att ha med sig om man var tvungen...

• Mamma AnnieE

Hade en Medela - Mini Electric/Swing?? men känner inte igen Swing !! Men röstae på den iaf!!!
    Bara bra... men jag har inte tåla mod till att pumpa. Har testat en massa å de komme rinte ut mycket alls

(¯`°?.¸ ღ 10/7 ♥ JOAKIM ♥ 2002 ღ ¸.?°´¯)(¯`°?.¸ ღ 16/11 ♥ VIKTOR ♥ 2005 ღ ¸.?°´¯)
  • mamma2004

Fick låna en från BB när jag lämnade mjölk till neo. Det avr en medela ngt.... En stor sak. Funkade jättebra! Men inte så praktisk...

• mirakelmamma

Jag hyrde en från BB när vi fick vår första tös. Den funkade jätte bra. Jag pumpade till henne i ett halvår. Jag tror det var en Medela. Men jag röstade inte eftersom jag inte är säker.

• 5 barnsmamman

jag hyrde en Medela på bb supper bra.

• annikaloppan

Har ej testat. Använde en Vakuumpump. Kommer inte ihåg vad den heter.

♥ William 20051015 ♥
  • zebran i Stilla havet

Jag anvande en inne pa BB men minns inte vilket marke det var. Nar jag skulle kopa en sa sa de att Avent var bast men den var tyvarr slutsald sa jag fick radet att kopa en handpump fran Avent istallet for an alternativ elektrisk. Sa pass mycket battre tyckte de i affaren att den var.

• Lilla Mindy
    Annie24 skrev 2006-12-09 07:51:16 följande:
    Hade en Medela - Mini Electric/Swing?? men känner inte igen Swing !! Men röstae på den iaf!!!Bara bra... men jag har inte tåla mod till att pumpa. Har testat en massa å de komme rinte ut mycket alls (¯`°•.¸ ღ 10/7 ♥ JOAKIM ♥ 2002 ღ ¸.•°´¯)(¯`°•.¸ ღ 16/11 ♥ VIKTOR ♥ 2005 ღ ¸.•°´¯)
    www.g-knapp.se/scripts/artikel.cgi

här är den du undrade om
  • JennieP

Hyrde från BB Medela, den var kanon!!

ooO Stolt morsa åt en finalist! Ooo
  • Havsjungfrun

Hyrde Medelas BB-pump, den var jättebra men klumpig.

• Lilla Mindy

Jag har precis varit och hyrt en på BB nu

Det heter Medela Lactina, nån som testat den?

• Blå Flygare

Testade en från BB, och jag fick ut lika lite med den som med handpumpen - fast fortare. Och bröstvårtan blev mupp - så lillan ville inte ta bröstet på flera timmar efter det.

• jmmm

fick hyra en Medela Lactina från bvc med första barnet, klumpig nu med andra har jag köpt en mini elektrik. Tack gode gud för elpump!!!
    hade handpump oxå förra gången, men man pallar ju inte pumpa för hand så ofta denna gången har jag haft ganska mycket problem med början till mjölkstockning & då har pumpen varit bra

• Anknys

Fick hyra en Ameda Lactaline Electric på BB. Tyckte den fungerade bra, liten och smidig att ha med sig.

• Pallas

Har använt Medela Lactina (dubbelpump av sjukhusmodell) två gånger med bra resultat.

Svar på tråden Elektrisk bröstpump, testat nån, vilken?