mitt x nya tjej: hon åker snålskjuts på honom
Måste bara skriva av mig lite:
Hade en kille under några år som hittade en ny tjej, som hade exakt samma intressen i levet som han. Han utnyttjade mig ekonomiskt och var typ bästa kompis med henne - yeah right. Han bedrog mig så enormt mycket och tappade all respekt från alla runt oss. Ingen av hans kompisar och våra bekanta ville ha nåt med hon nya tjejen å göra har jag hört efteråt. Hon och även han blev dissade för att han hade varit en skit mot mig och det känns väl iof rätt bra. Iaf, jag gick vidare, och är i ett väldigt bra förhållande nu. Men ni vet hur det är, även om det är länge sen och man för allt i livet aldrig skulle vilja gå tillbaka... Man tänker på nåt som får en att minnas, och så plötsligt sitter man där och minns hur kränkt man blivit. Och föraktet och ilskan dyker upp igen.
Idag fick jag se av en slump att hon verkar ha fått anställning på samma ställe som han. Dom är bägge två i en jätte jätte liten branch, alltså, det finns kanske 10 sånna job i hela sverige. Han jobbade där direkt han var färdigutbildad, och hon blev nog klar lite efter honom. Helt tydligt så har han ju fixat in henne - Hur tänker man då??? Hur kan man låta killen fixa jobb åt en??? Jag skulle verkligen aldrig sjunka så lågt, snacka om att hamna i beroendeställnig, vem är bäst på sitt jobb liksom??? Hah, lite hoppas jag ändå de får värsta relationsproblemen pga det, det förtjänar dom! All olycka över dom! hah