• Sussannek

Vilka är bäst? Apollo eller Fritidsresor???

Ja som rubriken säger...

Vi ska på semester och just nu har vi hittat mysigt hotell för rätt pris med både Apollo och med Fritidsresor...

Så i stort hänger det bara på vilket resebolag vi ska åka med...

Vad har ni för erfarenheter?
    Negativt och possitivt!!!

Hjälp oss välja

• Svar på tråden Vilka är bäst? Apollo eller Fritidsresor???
  • isisisis

Jag vet inte hur det är med förbeställning.
    Men restresor är det iaf Fritidsresor och Ving som håller högre klass än Apollo.
    Vad jag märkt.

• menu

apollo har fler av de bästa 5 stjärniga hotellen på olika resemål. så det är ju en andledning att resa med dem om man vill bo så.

men skulle jag nu sitta å välja mellan fritidsresor å apollo enbart pgav arrangören så hade jag utan tvekan tagit fritidsresor!!! som en enkel grej är tex att apollo är mycket mindre bolag än fritidsresor å tiu gruppen, men ändå finns överrepresenterade med klagomål hos konsumentverket..

• Elinore

Vi väljer alltid fritidsresor...Gillar deras service, resemål och priser....

• tandrollet

Har bra erfarenheter av Fritidsresor! Har aldrig rest med Apollo.

Ad astra per aspera --
  • Marie IE B

Har rest med Always, Fritidsresor och Ving till Grekland och med Ving och Apollo till Thailand och har inte märkt någon skillnad dem emellan. Vi har varit lika nöjda överallt. Vart ska ni åka?

• baby2006

Jag har åkt med både Fritidsresor o Apollo och tycker att Fritidsresor håller betydligt högre klass...
    Så numera blir det alltid fritidsresor eller ving som vi åker med....

Stolt mamma till Ludvig-04 & Ebba-06,
  • pellesmatte

har rest med båda , tycker bäst om fritidsresor.

• oktober03

har rest med båda och fritidsresor håller betydligt högre klass i allafall på deras blue villige som är helt suveräna när man har barn med!

• Lotten 66

Har rest med både Always, Apollo och Fritidsresor. Är lika nöjd med alla.
    Fritidsresor var dock dyrast på samma hotell och också då det enda bolag som INTE hade guide med i bussen till hotellet.
    Ska åka med Fritidsresor i vinter igen för det är bara dom som har hotellet vi vill bo på.

Svar på tråden Vilka är bäst? Apollo eller Fritidsresor???