• Långbenopluto

Synsamreklamen?

Alltså, jag msåte vara knäpp, eller...???

Men när man ser synsams reklam så är det två gubbar som sitter fast på varnadras ryggar...

Vad är grejjen med det? Jag fattar inte???

Kan någon förklara för mig?

För övrigt tycker jag det är en SKITREKLAM...

*hihihihi*

• Svar på tråden Synsamreklamen?
  • Vinga

Haha, här hemma har vi oxå undrat!
    Tycker dessutom han på ryggen påminner starkt om Jean-Pierre Barda, nån slags äldre variant!

♥ Nora - vår guldklimp ♥
  • camber

Hehe, jag tycker den är helkul! Gillar den galna "Jean-Pierre" på ryggen! Men jag har inte den blekaste vad som är vitsen egentligen... men det är väl syftet tror jag. Man kommer ju ihåg den, och det är det dom vill! *s*

• EllBee

Du kommer ju ihåg den iaf så nåt har de lyckats med

Fast jag skulle aldrig välja Synsam pga den reklamen, den har snarare motsatt effekt...

• Ickan

Min amatör-analys av den är att de vill visa sina båda sidor; den kompetente optikern och den modemedvetna stylisten. Men reklamen är jättetöntig...

• SmultronÄngel

I reklamen säger det ju: Rätt glas, och rätt bågar (eller något liknande), så jag antar att tanken är att visa det genom att ha både en kompetent optiker och en trendigare stylist i reklamen. De är mångsidiga!

• Temugg

Har också undrat och retat mig på reklamen, väljer inte Synsam till mina bågar...

• vicira

Är inte den som sitter på ryggen Dominik Henzel? Han som spelade motorcykelbusen i G. Har jag fått för mig ialla fall.

Svar på tråden Synsamreklamen?