• endo

snælla ge mig svar øvervikt

hej kan det vara så att om man ær øver vikt att det ær svårt att få barn jag harførsøkt i 2 år och 4 månader snart inget ær fel på mig eller min man har gott till många lækare dom sæger att jag ska førsøka 5 månader till sen vill don hjælpa mig med sprutor och hormoner kan dom gøra det nær man har væntat så længe har aldrig varit gravid hør gærna av er

• Svar på tråden snælla ge mig svar øvervikt
  • Trinity78

Övervikt kan vara en orsak till barnlöshet. Den påverkar bl.a. menscykeln (ägglossningen) och kan även rubba hormonbalansen i kroppen.

A loaded gun won't set you free
  • kozzan

det sägs att överviktiga kan ha svårare att bli gravida. jag har svårt att tro att det är enda orsaken då jag känner flera mkt överviktiga som blitt gravida inom 6månader och jag själv har några kilo extra (20+) och blev gravid på första försöket...

• qaz

jag har 6 barn och är överviktig.i bland är det ju så att man inte passar i hop riktigt utan behöver hjälp.känner ett par som försökte få barn i många år.inget resultat.de skilde sig till slut.båda skaffa en ny och vips har de barn.de hittade inga som helst fel på dom kan tilläggas.jag hoppas ni lyckas snart,det måste vara väldigt frusterande.

Svar på tråden snælla ge mig svar øvervikt