När fick ni erat första grav.symtom och vilket var det?
Hur tidigt fick ni erat första graviditetssymtom och vad/vilka var det? Några som känt av något redan innan BIM? Direkt efter ÄL?
Hur tidigt fick ni erat första graviditetssymtom och vad/vilka var det? Några som känt av något redan innan BIM? Direkt efter ÄL?
Hej! I v: 5 började illamåendet och ont i tuttarna!
illamående som hette duga=)
Redan 4-5 dagar började min bröst kännas mera kompkta. Jag kände lite stickningar i lvmoderstappen eller om det var i livmoder ca 7 dagae efter Äl. ådror på brösten blve tydliga ca 11 dagar ÄL. Och morrande värk i magen som vid mens värk fas det kom 5 dagar innan BIM och det har jag fortfarande. Jag var faktist 90% säker på att jag var gravid.
Jag hade _fruktansvärd_ mensvärk i två veckor innan BIM,
var tvungen att sitta i duschen varje natt för att kunna sova något alls.. :s
*puffar tråden litegrann*
har haft lite småsymptom men idag råkade jag ut för första riktigt illamåendet.. helt plötsligt *poff* så snurrade hela världen till och jag fick springa in på toan. 5+1 är jag i..
Jag var ute och körde bil cirka 5 dagar innan BIM.. och så körde jag i ett gupp.. det brände till i brösten. Hemma såg jag att de växt med.. jag började få mina misstankar.. och 3 dagar före bim testade jag +
Jag blev bara väldigt trött. Jag brukar ALDRIG gå och lägga mig före 23 annars, nu var det en kväll jag gick och la mig 21.15 och sov hela natten tills väckarklockan ringde. I övrigt var det också så att de vanliga PMS-besvären uteblev. Misstänkt!
Det kändes i brösten och så gick det inte att dra in magen. Phi
Svullna och spända bröst som fick mig att börja misstänka graviditet, och en vecka senare ungefär kom ett konstant illamående, som gjorde att mina misstankar blev ännu större och fick mig att köpa ett test, som mycket riktigt var positivt!