• lilla snuttan

Var i Gbg hittar jag en ONLY butik?

Var inne på ONLY i Borås och fick syn på en grå/svart omlottklänning som jag inte hade tid att prova... tänkte att den hittar jag i Gbg med.. men VAR i stan finns affären? Om jag inte är helt ute o cyklar säljer väl Vero Moda Only-kläder men detta var alltså själva affären. Tänkte jag skulle slippa springa in i alla VeroModa affärer som finns för att hitta klänningen
    *förbannar mig själv för jag inte tog mig tid när jag hittade något intressant*

• Svar på tråden Var i Gbg hittar jag en ONLY butik?
  • Jeennie

Hejhej , Jag tror inte det finns någon ONLY butik i göteborg , Men de finns andra affärer som säljer märket , Finns säkert på Vero Moda i Nordstan och vero moda brevid Arkaden , och Inne på "Pepper" i Nordstan som ligger på övervåningen .
    Annars kan jag faktiskt inte komma på någon annan affär som säljer Only kläder .

• lilla snuttan

Gaah, är jag "tvungen" att springa i många klädaffärer så med andra ord, jobbigt

• Jeennie

;) Jobbigt , Men jag vet inte hur många vero moda affärer det finns i göteborg , jag kan bara komma på 2 , O de ligger jätte nära varann . ;) . Lycka till !

• Linda1976

Det finns en på Frölunda torg också! Och säker Allum gissar jag. Annars är ju Nordstan störst, den som ligger vid brunnparken e rätt liten.

Klädaffären brevid GrandParfymeri på Kungsgatan har också Only, samt alla Casselsbutiker. FInns i Nordstan och på Kungsgatan och Kållered (jäääättestor!) och Allum tror jag..

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • lilla snuttan

Just det, Frölunda o Allum har ju med ja Var i Kållered menar du? Finns de inne i K-center eller vad det heter?

• Linda1976

Neh, utanför. De har egen ingång, ungefär mellan COOP och Chilli, på baksidan. Inte ut mot E6an alltså. Det står t o m Casselhuset när man svänger in.

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • lilla snuttan

Oj, då var det nog länge sen jag var där för det hade jag ingen aning om
    Tack för tipset!

Svar på tråden Var i Gbg hittar jag en ONLY butik?