• Tiril

hitta dina gamla klasskamrater!

jag hittade en mkt bra sida där man kan hitta sina gamla klasskamrater, mkt seriös sida.
    kolla!
    www.stayfriends.se

• Svar på tråden hitta dina gamla klasskamrater!
  • Helen H 79

jag är redan medlem Himla kul!!!

~~~Jonathan 050612~~~
  • Älskade Moa

Jag är oxå medlem där redan

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • lilla mej

jag med fast vill man höra av sig till någon så måste man vara guldmedlem vilket kostar ca 200 och är man det fast de andra inte är det så kan man ändå inte skriva till dem för man kan bara skriva om man är guldmedlem till en annan som är det med. Vilket knappast ingen är, in min skola iaf

• Helen H 79
    lilla mej skrev 2006-12-10 21:47:52 följande:
    jag med fast vill man höra av sig till någon så måste man vara guldmedlem vilket kostar ca 200 och är man det fast de andra inte är det så kan man ändå inte skriva till dem för man kan bara skriva om man är guldmedlem till en annan som är det med. Vilket knappast ingen är, in min skola iaf
    nej.. det är lite trist. Vore bättre det var gratis så man kunde skicka meddelande osv.. men kul är det att se vilka som är med!!
    ~~~Jonathan 050612~~~
  • Älskade Moa

Nej det tycker jag oxå är jätte dumt...

• Kajee

Jag är glad om jag slipper träffa mina gamla klasskompisar. Skrikandes

• pissypopi

jag har redan varit där och kikat.
    Hade tänkt bli medlem men det går inte... Nån som vet varför??

*~~*~~*~~*~~*~~*~~*
  • Tiril

men man kan visst skicka meddelanden till dem gratis, klicka på deras namn, klicka på "skicka meddelande", sedan skall man kunna skicka till den man vill få tag i.
    visst man måste bli medlem, men man behöver inte bli GULD-medlem.

• Älskade Moa

Tiril skrev 2006-12-10 21:51:58 följande:
    men man kan visst skicka meddelanden till dem gratis, klicka på deras namn, klicka på "skicka meddelande", sedan skall man kunna skicka till den man vill få tag i. visst man måste bli medlem, men man behöver inte bli GULD-medlem.
    Oki, jag hade fått för mig det. MEn det var ju bra att veta. Tack så mycke
Svar på tråden hitta dina gamla klasskamrater!