• Månskugga

Strumpbyxor

Jag ska inhandla strupbyxor idag, antingen nylon eller en lite varmare variant. Men jag tror inte att jag kommer hitta den typen av strumpbyxa jag vill ha om jag kollar bland mammastrumpbyxor.
    Så därför så undrar jag ifall någon använt vanlig strumpbyxa eller låg "hipsters" strumpbyxa när ni varit gravida? Om det funkar?

Tacksam för svar

Månskugga,
    v.22

• Svar på tråden Strumpbyxor
  • SofieoPyret

Har bara använt mamma strumpbyxor... köpte dem på H&M i bomull för 59 eller 69 kr. Jag tycker de var jättesköna. Men de är ju höga och du vill väl ha låga... Tyvärr inga andra tips!

• JennyMarie

I vecka 22 borde det definitivt gå... Jag har använt vanliga fram till nu och jag är i v. 35, men nu funderar jag på att köpa ett par mammastrumpbyxor istället... (Även om det fortfarande går ganska bra med vanliga...)

• Labolinaa

När jag väntade min dotter så köpte jag ett par mammastumpbyxor o fy 17 så obekväma de var! Klämde på magen o så....Jag använde helt vanliga istället o det funkade jättebra för mig.

• Mullelina

Hej !

Här är en som använder vanliga nylonstrumpbyxor + lite kraftigare bomullsstrumpbyxor...jag vill att alla slags byxor ska vara låga i midjan.

Det fungerar kanon med vanlig strumpbyxor när man har dem under magen, dem är ju så täjbara ....

Är i dag iv.30 !

Så lycka till !!!

• guuman

Sjäv använder jag gärna stay ups, Mamma trosorna är perfekt till, värmer rumpa och mage bra.

• guuman

Sjäv använder jag gärna stay ups, Mamma trosorna är perfekt till, värmer rumpa och mage bra.

Svar på tråden Strumpbyxor