latexlakan??
Snälla hjälp mig!!!
Vad har man ett latexlakan till???
Hittade ett i min pojkvänns garderob...hmmmm
Jag är inte dum så:), jag kan nog gissa mig till, men jag vill VETA vad gör ni lr har ni hört nått?????
Snälla hjälp mig!!!
Vad har man ett latexlakan till???
Hittade ett i min pojkvänns garderob...hmmmm
Jag är inte dum så:), jag kan nog gissa mig till, men jag vill VETA vad gör ni lr har ni hört nått?????
alldeles utmärkt när man vill hålla på med kladdigt sex - dvs massa olja, kroppschoklad osv... för att slippa grisa ner i sängen...
vrför ser du så ledsen ut, latexlakan är roliga... perfekt för kladdigare lekaar med oljor, is, chokladsås, grädde, vad man nu vill, om man vill bli nersprutat men inte kladda ner sängkläderna.... det är en mycket trevlig sak
jag blir illa berörd!!! För jag vet att han skaffa det med sitt ex....
OBS!!!
JAg e gravid och svartsjuk för tillfället....ha ha ha :)
se till att ni gör nåt kul av det så ska du se att du inte kommer förknippa det med exet
tack!
om han haft det förstår jag att du blir illa berörd. Be att han slänger det och köper ett nytt om han absolut måste ha ett...
Om han har haft det med sitt ex skulle det stå...
Jag håller med: släng det! Nya förhållanden är ett oskrivet blad, och då ska man inte ta med en massa bagage från tidigare förhållanden. Om TS inte är intresserad av Latex-sex, hur kul är det då att ha kvar ett latexlakan som påminnelse om vad killen gjorde med exet? På ett gummilakan??? Kom igen, det var knappast vaniljsex...
Näe, släng ut det gamla och forma ert nya liv tillsammans istället!