• JolinesMamma

Kan alla ha stuprörsjeans?

Tycker ni det är snyggt med stuprörs-jeans på alla sorters ben? Själv tycker jag det är riktigt snyggt på långbenta smala tjejer, men tvekar att köpa till mig själv för jag ser inte ut så. När ska man absolut inte ha såna byxor tycker ni?

• Svar på tråden Kan alla ha stuprörsjeans?
  • Elinore

alltså..alla ska ju ha på sig det dom vill... MEN, jag hade aaaldrig satt på mig det tycker bara att det passar på långa smala tjejer med mkt långa å smala ben

• 969803

Jag håller med dig om att det är snyggast på långa och smala tjejer. Själv är jag så kort så jag tycker själv inte att jag passar i det.

• Elfan

Jag ser inte klok ut! Stuprörs-jeans och tax-ben är ingen bra kombination...

• Boppi

Jag skulle inte kunna ha det har för korta och tjocka ben! Passar som sagt bäst på smala (men inte spinkiga) ben.

• FruLiniz

Kan alla ha det... Ja!
    E det snyggt på alla NEJ! korta mulliga/feta tjejer ser ju ännu kortare å  ännu fetare ut... så snyggt på alla e det inte, men sen bestämmer man ju faktiskt själv vad man vill ha på sig!

*Stolt mamma till Isa född 2005-08-13 och stolt fru till Daniel 2005-10-29
  • maaxan

det är nog inte så många som vågar svara med risk för att bli påhoppad=D men jag är van=D
    jag tycker inte att det är snyggt om man är överviktig, då ser man ut som en stoppad korv. har själv väntat i 1,5 pr på att äntligen kunna använda sådana och nu går det.
    men normalviktiga människor kan ju ha de om de känner sig bekväma i det.
    jag tycker att det är ursnyggt på de som har långa och smala ben, men större delen av befolkningen har ju inte haft sån tur=) så gör bara som du känner=)

• maaxan

oj såg att många skrev samtidigt=D vad bra=D

• pruppa

jag tycker stuprörs jeans (el dyl byxor) borde förbjudas.
    är gräsligt på vem som, oavsätt kroppstyp!

• blonde redhead

Det är det enda jag använder
    Bootcut är gräsligt tycker jag..

Är inte lång, inte tjock, men inte heller direkt smal..

• Chaplin

Jag har stuprörsjeans och ÄLSKAR det!
    Jag ser väl ganska normal ut i kroppen.
    Tycker inte att alla passar i det. Men folk bestämmer så klart själva. Tycker det kan se ganska fult ut på någon som är väldigt bredhöftad till exempel. Men det är som sagt olika tycke och smak!

Håller med blonde redhead att botcut är gräsligt! Det är verkligen inte snyggt på någon!

Svar på tråden Kan alla ha stuprörsjeans?