Amningspsykos?
Min fru har inget tålamod över huvud taget! Hon skäller på barnen för minsta lilla. Hon ringer mig till jobbet nästan varje dag och berättar för mig att hon inte orkar längre, och att det är MITT fel!
Hon säger att hon inte orkar med barnen, hon säger att hon inte orkar med mig. Hon försöker driva en liten webshop, men den drar inte in några pengar som går att leva på(än).
Vi har tre barn, 6, 4 och snart 1,5 år. Den sista ammar hon fortfarande. Vi har alltid haft det jobbigt när barnen varit små, men nu är det jobbigare än någonsing. Hon har inte haft mens sen sista barnet gjordes, vilket skulle kunna tyda på att det är något fysiskt som är galet med henne.
Jag har inga problem med att bita ihop i några månader till, men jag börjar bli oroligt för att hon hittar på ngt dumt för att hon inte orkar längre. Hon vägrar dessutom all form av familjeterapi etc. "Varför skall dom snoka i vårt privatliv?"
Jag kan tänk mig att göra nästan allt för att lösa våra problem. Jag har inga problem med skillsmässa, bara den är gjord när hon tänker klart! Så fort jag kommer hem på dagarna så blir hon mild och fin igen.
Kan hon ha en amningspsykos? Någon som vet något om sådana?
Vad gör jag? Hjälp!!!