• P yret

brio vegga skötbord??

jag undrar om någon här har brios vegga skötbord..?! har ont om plats i badrummet och tycker det ser bra ut.. men läste ett test.. vegga blev underkänt med mindre säkerhetsrisker..! alltså kanske inte så farligt?! så undrar vad ni tycket..?! om ni har de?

• Svar på tråden brio vegga skötbord??
  • modestyonly

Jag är jättenöjd!! Vet inte vilka säkerhetsrisker det skulle vara men...har inte märkt något...jag har använt det i 11 månader..

• ebben

Tror nån var sponsrad i testet! för det har ju hög kant o det är BRA,ett annat bord hade LÅGA kanter o fick ju bättre betyg-skitdumt,då rullar bebben fort ner om den bara vänder sig om.....

Jag har vegga o det är TOPPENBRA! Har det alltid uppe fast jag inte hade blöjbarn.Bra som extraförvaring då man har trångt! rymt ju massa saker i.
    Det är INTE "farligt"!

• P yret

okej.. det låter bra... då blir det kanske en sån då..!! den är juh så neutral..! det står på aftonbladet..! ett test som dom gjort..!

• ebben

tål upp till ......tror det var 75kg.....men det står i beskrivningen.....jag såg nåt test i vi föräldrar trorjag.de gav det inte heller så bra omdöme........ Men det är enligt mig-skitsnack-det är enligt mig mycket säkrare än många andra.....

• LCroft

Det är super! Beställde efter det från Sverige då jag inte hittade det i Finland! Värt varenda cent!

Svar på tråden brio vegga skötbord??