• missteddy

sista dagaen att skicka julkorten?

är den 16 dec sista dagen att skicka julkorten för att de ska komma fram i tid

• Svar på tråden sista dagaen att skicka julkorten?
  • Kakan83

Japp, om det är inrikes

• busatösen

Ja enligt posten så är det den 16:e

• Alexa

Om du använder julfrimärken ja...

trött...
  • missteddy

tack då vet jag hur länge jag har på mej att göra dem

• Velan

En följdfråga: När kommer korten fram om man använder julfrimärken? Jag har fått för mig att de väntar tills alldeles innan jul med att dela ut dem även om man postat dem i GOD tid. Då är det ju lönlöst att skicka dem i tid!

• Drakugglan

Nej, jag har redan fått två brev med julfrimärken på.

• missteddy
    Velan skrev 2006-12-12 13:00:33 följande:
    En följdfråga: När kommer korten fram om man använder julfrimärken? Jag har fått för mig att de väntar tills alldeles innan jul med att dela ut dem även om man postat dem i GOD tid. Då är det ju lönlöst att skicka dem i tid!
    lägger man i den röda lådan som är till för julkort så kommer de fram i tid för de sorteras separat. om man lägger i den vanliga så sorteras korten bland de övriga posten och kan ta längre tid
  • Velan

Drakugglan: Det låter bra!

missteddy: jag provade att lägga julkorten i den röda brevlådan men då hörde jag en duns. Korten föll rakt genom lådan för den hade ingen botten, haha!

• missteddy
    Velan skrev 2006-12-12 13:18:01 följande:
    Drakugglan: Det låter bra!missteddy: jag provade att lägga julkorten i den röda brevlådan men då hörde jag en duns. Korten föll rakt genom lådan för den hade ingen botten, haha!
    heheh då är det inte lätt att skicka dem
  • Velan

Nä, jag kände mig lite dum. Tur att ingen såg (tror jag...)

Svar på tråden sista dagaen att skicka julkorten?