• Anonym

Min man luktar/smakar illa

Jag vill inte suga av min man pga att han luktar och smakar illa. Han har ingen könssjukdom och han kan ha duschat precis innan jag ska göra det men ändå tycker jag att han luktar och smakar illa. Vad kan detta bero på?

• Svar på tråden Min man luktar/smakar illa
  • Anonym

Är du säker på att han inte har svamp eller något sådant?

Om han duschat och tvättat sig riktigt ordentligt, även under förhuden borde han åtminstone inte lukta illa.

• Nyfiken gul

vad andvänder han för tvål? - starka parfymerade tvålar typ Axe kan lämna en äcklig doft o smak efter sig..

samma råd gäller även för män - INGA parfymer i underlivet!

• Johje

Använd smaksatt kondom när du suger av honom *S*
    Då smakar det eller luktar typ choklad, jordgubb eller så :)

• mortilltre

Nä de ska han väl inte behöva heller.. luktar han ILLA, så e de ju säkert på G av ngt.. Vitlök kanske??!1

• Anonym (?)

Be honom att tvätta snoppen ordentligt, för den ska inte lukta om han är ren!

• Johje

Att använda kondom är ju något som rekommenderas om du möter en ny man och inte vet om han har någon sjukdom så det är väl helt okej....dessutom kan man göra det till en rolig grej. Finns så många kondomer med olika smaker

• mortilltre

Ja Johjes tips kan va en god idé... men man undrar ju VAD de e som gör att han luktar illa...

• Anonym

nej, jag är inte gravid och han har alltid varit så här. Det är när det kommer fram vätska ur snoppen som det luktar illa.

Svar på tråden Min man luktar/smakar illa