Kan du äta hur mycket som helst utan att bli mätt?
Jag äter, blir mätt, väntar 30 minuter för att sedan kunna äta hur mycket som helst igen... Har gått helt utför sedan jag blev arbetslös. Jag ljuger inte när jag säger att jag kan proppa i mig hur mycket som helst. Och nej tyvärr inga nyttiga saker....
Någon som har samma problem som mig? Vad äter ni? Här det chips o nötter som går ner jämt o ständigt. Har jag tråkigt så hittar jag något att äta... Japp ... Vet att endast jag själv kan sätta stopp för mitt beteende och meningen med denna tråden är INTE att jag tycker synd om mig själv. Vill bara veta hur andra har det i min sits....
Gick ner 15 kilo i januari 06 men nu är jag snart tillbaka i ruta ett och måste bruka allvar. Men för fan det är ju det enda roliga i mitt liv när jag ensam.. Mat... Godis.... Chips... Läsk.... Blir irreterad om jag inte får äta något...
Nej .. Det är inte lätt och erkänna men just nu känner jag mig grotesk över allt jag har stoppat i mig idag.. Hoppas på att få den där motionscykeln jag har önskat mig i julklapp....
Nepp nog om mig... Någon som vill dela med sig som har liknande problem.
Rubrikfrågan är den som gäller för svarsalternativen... Jag röstade på det sista svaret...
Jag erkänner.. jag är en ''mat'' (läs godis/snacks) missbrukare.