• mamma till Alexander

Nån som har sådan sladdlös dammsugare med skaft som de gör reklam för på TV?

Är ni nöjda med den och när använder ni den? Den kan inte vara ett substitut till en vanlig dammsugare va? Tänk vad skönt det hade varit med en vanlig dammsugare utan sladd...

• Svar på tråden Nån som har sådan sladdlös dammsugare med skaft som de gör reklam för på TV?
  • annaknin

Det är jätteskönt med en sån MEN det är borstar som snurrar runt och det är ingen bra idé om någon i familjen har långt hår, för de fallna hårstråna som ligger omkring i hemmet fastnar i borstarna... Alltså stråna tvinnar sig runt borstarna... Fundersam

• eljo

Om det är elextrolux dammsugare du tänker på, så har jag en sådan. Den är ok men inte mer ska man dammsuga hela huset har jag vanlig dammsugare. men den är perfekt till att dammsuga bilen med, eller om man ska dammsuga något mindre område, eller möblerna.

• mamma till Alexander

Jag vet inte vad det är för märke, men det är de här som finns i en massa olika färger.

Vi vill bara ha en sån ifall det går att byta ut en vanlig dammsugare mot en sån men det gör det väl inte. Men det kommer nog att komma inom en snar framtid. Annars så har vi en liten handdammsugare för mindre ytor.

• eljo

Då är det en sådan, köp den inte om du ska ha den till en vanlig dammsugare. Den håller inte det måttet tycker jag.

• mamma till Alexander

Tack, då vet jag det och låter istället bli.

• blonde redhead

Vi har en sådan till vår trea och den fungerar utmärkt för hela lägenheten! Vi har bara den som damsugare och har inga problem alls med den!
    Supernöjd alltså..

• Matece

Jag har också en Electrolux Ergorapido som vi använder till hela lägenheten, fungerar jättebra. Den tar ca 80 kvm på en laddning vid normal städning står det, vad nu normal städning är...
    Köpte den nyligen, de har gjort en hel del förbättringar på den och den "nya" är mycket bättre än den gamla modellen.

• Tildalina

Tror ni att den kommer att reas lite i mellandagarna?
    Just nu säljer dem den här i stan för 998 kr, tycker jag var billigt!

Är sååå sugen på att köpa den!

• Girl Afraid

Vi har en och tycker att den fungerar jättebra att använda mellan dammsugningarna. Billig och bra helt enkelt.

• MissBeccis

Vi har en som extra dammsugare för att använda emellan vi går över lägenheten med vanliga dammsugaren, men ska jag var ärlig så har den vanliga inte kommit fram på bra länge, ergorapiden funkar så bra!

Stolt mamma till Alicia, född 060623 ~ www.missbeccis.se
Svar på tråden Nån som har sådan sladdlös dammsugare med skaft som de gör reklam för på TV?