• Joline

Någon som såg "Dolce Vita" på kanal 5, hemma hos Magdalena Graaf-Hedman???!

Spelade in det på video, va bara tvungen och se hur det såg ut hemma hos dom!!! Ingen dålig kåk i Kungsängen!!! 600kvm som sommarhus!!??!
    Och en Hummel för nästan en miljon!!!?!
    Undrar om hon valde Magnus för stålarna...!!
    Han gick i samma gymnasium som jag, men han hoppade av efter första ring tror jag för att satsa på fotbollen.

Hon verkar ju rätt komiskt ändå i sättet den där Magdalena, coolt dom hade på midsommarafton och allt och innan dess bara åkte iväg till IKEA och storshoppade.....

Hahahahah!!!

• Svar på tråden Någon som såg "Dolce Vita" på kanal 5, hemma hos Magdalena Graaf-Hedman???!
  • Bebisens mamma

Förvånad över hennes språk... Hon kallade sitt kön för "kebaben" och sådant...

Hon lät superovårdad, men programmet var ju lite "smaskigt" att se på ändå.:)

• celia04

Har en kompis som jobbade som deras barnflicka när dom bodde i skottland och "maggan" verkade tydligen inte vara helt frisk där uppe ... ingen verklighet när det gällde pengar o.s.v om man säger så

• andypandy

jag tyckte magadalena verkade jättenaturlig och vanlig ! helskön !!! inte alls divig som jag trodde ! jag tror verkligen inte hon valde hedman för pengarna , dem verkar hur lyckliga som helst. samtidigt är det ingen lek att vara fotbollshustru, som när hon berättade att om laget förlorade så kan hon inte visa sig ute ! jättesnygg var hon i mörkare hår dessutom ! snyggare än hanna !

• YvonneM

Jag såg inte hela programmet menjag tyckte också hon verkade rar, och väldigt söt med sin mage.

• Erika

Jag tycker hon verkade super gullig. Mycket bättre bild fick jag av henne nu än jag haft innan.

• miffolina

Är det inte repris någon gång denna vecka. Jag ahde gärna vilja se det men var förhindrad

• ibland

jo det e en repris i helgen, kolla på www.kanal5.se

sedan tycker jag att hon var urgullig, vaddå orvårdad, tycker inte att hon ska "passa" sitt språk bara för att hon var med på TV, utan hon var bara sig själv (tror jag) o visst om hon verkar virrig eller så men alla kan ju inte gilla alla.

• andypandy

det där med "kebaben" tycker jag var askul !! ska nog ta efter det !! nej hon verkar superskön ! som när hon berättade när bebisen blev till !

• majyra

Men jag fattar inte, Vad jobbar hon med då? I början så sa hon ju; "Jag har också haft så dåligt med kosing, så att jag nästan snott på Ica, Men så började man tjäna pengar och så..."
    Ungefär nå't sånt, sa hon. Men de var väl då kanske när hon höll på med utvik och sånt (Det är väl sånt hon jobbat med va?) Tja, det kanske man inte fortsätter med fram till pensionen, nä.

• MayaPiraya

jag tyckte faktiskt oxå att hon verkade vara ganska gullig, gillade inte henne alls innan, men där verkade hon vara trevlig.
    Sedan hade ju magnus rätt skön inställning till gravida kvinnor "jag tänker inte argumentera mot en gravid kvinna".

• Joline

"Magen" blev en pojke!! Född den 5 nov och ska heta Avalon!!!

Nån som tänkte på att dom pratade engelska med sin gemensamma
    (Lancelot 4 år)???!!!

Han kanske bara kan engelska, men det verkar ju skumt också om han inte talar svenska också när dom ska flytta hit nångång??!!!

• majyra

Ingen som vet? Vad HON sysslar med.

• Andrundrun

Har hon inte gjort massa låtar med syrran sin då? Där måste hon väl ha tjanat en slant. Massa utvik osv. Men har hon ngt "vanligt" jobb tro?

*puffar*

• annhan

Hmm..programmet kan väl inte gå i repris nu i helgen? Var det inte flera veckor sedan detta inslaget var? Eller är jag helt ute & virrar nu?

• michells mamma

Jag tyckte hon var asskön! Syrran var lite med "divig" i så fall när hon ringde runt och bjöd folk över, tycker jag... Älskade Maggan och hennes mage, såg jättefin ut!

• michells mamma

annhan :

programmet gick igår eller förrigår, lite osäker....

• hjohanna

annahan, nope detta programmet gick i torsdags

tyckte hon va ur gullig..

• Joline

Programmet gick i torsdag kväll på kanal 5 kl 20.00

Skulle inte tro att Maggan har jobbat hittills, det är Magnus som drar in pengarna!!

• Missisola

Såg reprisen...och hon verkade ju ganska cool.... faktiskt...Magdalena alltså...

• Bastet

Systrarna Graaf har även hand om/sponsrar ett barnhem, jag tror det var i Indien....

Svar på tråden Någon som såg "Dolce Vita" på kanal 5, hemma hos Magdalena Graaf-Hedman???!