• ZandraL83

Vilket telefonabonnemang är billigast OCH bäst?

Upptäckte precis att vårat internetabonnemang har gått ut. Vi betalar alldeles för mycket i internetavgift, så därför har vi nu beslutat oss för att byta antingen avtal eller abonnemang, företag totalt.
    Vi ringer med telia, internet är telia. Mobilerna har teliaabonnemang. Vi ringer gratis till våra mobiler hemifrån. Visst på så sätt lönar det sig men man MÅSTE inte ringa alla dessa onödiga samtal.

Så vilket/vilka av alla dessa telefon "företag" är bäst tycker ni och värt pengarna?
    Är det bindningstid o isf på hur länge?
    Jag är 23 (snart 24) o Sambon fyller 28 (tänkte om det fanns ungdomsabonnemang som va värt att titta upp)

Tips o råd tack!

• Svar på tråden Vilket telefonabonnemang är billigast OCH bäst?
  • Jennie Brunflo

Det beror ju på hur ni ringer.

Ringer ni mycket utomlands? Mobil? Från fast till mobil? Från mobil till mobil? osv.

Har mobilerna teliaabonemang och ni inte vill/kan byta dessa?

Jag tycker ni ringer telia och kollar vad som passar er och vad det kostar. telia har ju olika paket som man kan välja.
    Sedan kollar ni andra bolag med ungefär samma innehåll och ser om det blir billigare.

• ZandraL83

nee inget utomlands. mycket mobil men då till våra egna oftast. mobil till mobil blir ju en del oxå. mobilernas abonnemang går ut i maj nästa år.

Hmm jaa telia har jag alltid tyckt varit bäst iofs, ska kolla me tele2 med. tack för svaret

Svar på tråden Vilket telefonabonnemang är billigast OCH bäst?