• Nathalie009

Mammakläder????

hmm , jo.. jag vill handla mamakläder för att ajg tycker dom är bekvämare.. har köpt en tröja fast min mage är jätteliten.. men alla andra tröjor jag har är ju förkorta, så jag köte en mammatröja o den passade rätt bra..

Men har itne kollat på byxor änn.. kan man ha kläderna FAST magen är liten? eller e dom till för när magen är stor bara? vill så gärna köpa det nu för mina kläder e så obekväma =/

• Svar på tråden Mammakläder????
  • Crazy Baby

Jag har köpt två par mammabyxor från H&M som går att reglera med hjälp av resårband i bak (gömda, de syns inte) och de har jag haft ganska länge, just för att det var obekvämt med vanliga byxor!

Spring i väg och köp och njut av att magen får plats!

• Nathalie009
    bra. men det 'är så dåligt för där ajg bor, i handen,, i centrumet här, har dom bara mammakläder på HM.. inte på lindex :S

men ska åka till farsta lr stan idag o kolla hoppas jag hittar nått då.
  • Bubbelbi

Det finns mammajeans som är skurna under magen på Lindex tror jag, eller var det HM? Superbra när man inte har så stor mage. Kan man ju dessutom använda sedan också efter graviditeten om man vill vissa naveln.

• Bubbelbi

Visa naveln skulle det såklart stå...

• P A

Jag köpte rätt tidigt, tänk bara på att magen växer mycket mer än man tänkt sig Nu är problemet att de byxor man köpte tidigt slutar mitt på magen, tänk på det så att ni inte handlar alla mammabyxor nu, spar lite till senare..
    Jag kan tipsa er om Lindex "manchesterbyxor" som finns i beige och svart, dom är jättesköna.

Lycka till

• Fragglerock

P A, ja tänk om det bara vore magen som växer...på mig har det växt lika mycket åt andra hållet, å det är ju saker man inte vet i förväg åt vilket håll kroppen planerar att svälla! *ler*

Svar på tråden Mammakläder????