En svaaaaaaaag skugga på gravtestet (i vissa vinklar)
Hej!
I morse gjorde jag något dumt och nu vet jag inte vad jag ska ta vägen. Tänkte äta sushi och dricka lite drinkar ikväll, å då kom jag på att jag försäkerhetsskull borde göra ett gravtest. Så det gjorde jag. Fick ett tydligt rosa kontrollstreck på en kritvit yta. Men för första gången någonsin, så såg jag något annat oxå (och jag tror inte att dt var inbillning). Ca 2-3 mm bredvid kontrollstecket fanns en OTROLIGT svag, svag skugga som knappt kunde anas. I vissa vinklar syntes den tydligare och i andra syntes den inte alls.
Så nu vet jag varken ut eller in. Jag håller på att gå upp i limmningen, kan inte koncentrera mig på nånting alls. Vill ta ett nytt test men det borde ju inte visa starkare nu än med morgonurin? Kan det vara så att 22:a försöket lyckades??? Ska jag berätta för min man, som kommer bli jättebesviken om det sen visar sig vara negativt??? Och hur snabbt kan jag test igen???
Har beräknad mens den 1 dec. (onsdag) och har för engångskull inga gravsyptom överhuvudtaget. Testet jag använde var ett Baby or not (extra känsligt).