• Cinnamoon

Han slaknar - varje gång

Jag och min pojkvän har nu varit tillsammans i snart fyra månader, vi har ett distansförhållande och ses ungefär varannan helg. Ändå sedan start har vi haft problem med att han blir slak. Det är iget medicinskt eftersom han får stånd först, och är väldigt upphetsad men sedan så är det som att något låser sig och då blir den ibland helt slak, ibland bara nästan. Men oftast kan han fortsätta tills jag får orgasm.

Jag vet att han har haft några få tillfälliga sexpartners innan mig, han är nu 26 år gammal och jag är hans första riktiga flickvän, vi älskar varandra och jag vet att detta betyder mycket för honom. Men det börjar kännas frustrerande, vi har provat allt känns det som och inget hjälper, allt jag hoppas på är att det är nervositet det handlar om och att det snart släpper. Är det någon som har varit med om något liknande som har något råd att ge? Eller bara något uppmuntrande att säga?, jag sörjer så mycket att han inte kan njuta av vårt sexliv lika mycket som jag

• Svar på tråden Han slaknar - varje gång
  • Ajsen

Det går säkert över...Men har ni provat en penis ring? det gör juh att ståndet håller sig längre, alltså blodflödet blir kvar...

Hoppas det löser sig o lycka till! Cecilia

Enkla saker gör vardagen lättare
  • Cinnamoon

nej det har vi inte testat ännu. men det kanske kan vara en bra idé :) tack!

• sweety24

han kanske är väldigt nervös????? frága
    lycka till!

• Anonym

Har han väldigt lång en? Är de väldigt långa kan det ibland vara svårt att hålla den uppe.

• Anonym (kille)

Skulle kunnat vara jag för några år sen du pratar om*S*
    Hade x-act det problemet och det var för att jag var så enormt upphetsad att det liksom tog ur "musten" ur mig efter några minuter!
    Men jädrans vilken ribba jag hade i början!
    Blev bättre när jag fick mer "rutin" med min partner och spänningarna släppte!

• Cinnamoon

sweety24- Jag har frågat, och han säger att han inte känner sig nervös. Men att det liksom händer ändå, kanske spänner han sig i när han vet att det hänt förut, och oroar sig för att det ska hända igen. och då gör det det också.

Anonym- nja, den är väl lite över medel, men inte så hemskt lång att det skulle vara något fysiskt problem. Han Kan ju få fullt stånd (morgonstånd till exempel)

Anonym (kille)- låter bra att det ordnade sig tillslut :), han är ju inte så erfaren så det kan kanske vara som du beskriver det. Bara att vänta ut det då kanske. även om det är frustrerande ibland....

• Storballe

Jag hade det problemet i början med min sambo, men det visade sig att jag behövde kissa mellan förspel och samlag :D

• Cinnamoon

hehehe. Det har jag aldrig hört talas om förut. Men man vet aldrig vad det är som spökar. Får väl kasta in honom på toaletten innan i fortsättningen då, se om det funkar :P

• Mrs  You

Han kanske e nervös stackarn.... ordnar sig nog ska du se!

• Anonym (sammahär)

Jag blev tillsammans med min tjej i ungefär samma ålder och var oskuld då. Jag var mycket tänd på henne men när varje gång så slaknade jag i precis fel tillfälle. Efter varje misslyckande blev jag förstås mer nervös och då blev det förstås ännu svårare. Till slut så gick det ändå och sen blev det bättre och bättre och nu är det aldrig några problem alls.

Hoppas alltså att du kan vara tålmodig och inte bli besviken för att det misslyckas, det beror säkerligen inte alls på dig eller att han inte är kåt på dig. Kom överens om att det är okej att det misslyckas så blir pressen mindre och med tiden så blir det nog bra.

• Anonym (kille)

Ja precis som du skrev...jag var oxå oerfaren när det drabbade mig!
    Det kommer nog att fixa sig ska du se!*s*

Svar på tråden Han slaknar - varje gång