• Anonym

    Ångest när kvällen/natten kommer

    är det nån mer än jag som känner ångest när det börjar närma sej sänggåendet??
    detta är sååå jobbigt..sover snart aldrig känns det som..VAD kan jag göra..
    äter antidepp men är svårinställd medicin o vill helst klara mej utan..

  • Svar på tråden Ångest när kvällen/natten kommer
  • Anonym

    Min ångest kryper på mest på eftermiddagen då det börjar bli mörkt ute. Även dom nätter som min sambo jobbar kan det vara jobbigt, men jag äter tabletter när det blir som värst.

  • Anonym

    ja men den är såååå jobbig när den än kommer...ja har som börjat bli rädd fö o lägga mej i sängen..

  • Anonym

    Har oxå en väldigt ångest när jag ska lägga mej, nu har det vart flera kvällar i rad det har varit hemskt, tvungen att ta en sömntablett för att sova, gråter mej te sömns....

  • Anonym

    usch vad jobbigt..
    finns det nån anledning till din ångest..som du vet eller är det en känsla..
    ja e livrädd för sömntabl ..men snart kanske ja måste

  • emmye

    Jag får oxå ångest när det börjar bli mörkt..tar en ångest dämpande men det hjälper inte...kan inte sova på nätterna fast jag tar söntablett..kan bara sova när det ljust ute...f*n att man ska må så här..

  • Anonym

    Jag vet flera anledningar te ångesten, har haft det jobbigt det senaste året, men det är som i alla i min omgivning bara kräver att jag ska må bättre, de sitter liksom o väntar på det, det har hänt mycket som gör att de inte rikigt kan lita på mej. Har haft sömnsvårigheter nått år nu, kan säga att det känns i kroppen, har flera fysiska symtom, kroppen säger ifrån. Sömntabletter vill ja helst inte ta men bra om man får sova, sömnen är ju de viktigaste så vi orkar med vardagen...

  • Anonym

    jag får också det,på dagrna är jag pigg o glad men på kvällarna kommer verkligheten ifatt mig.....tänker på alla problem jag har med exxet,vårdnadstvisten osv.

Svar på tråden Ångest när kvällen/natten kommer