• Eliin

får man ingen räkning från eon denna månad eller?

vi har elen månadsvis och vi läser alltid av elen varje månad och räkningen kommer tidigt varje månad, men ingen räkning har dykt upp ännu och det finns ingen faktura registrerad på deras sida. Min syster har inte heller fått någon och har hört att de slår ut det på 11 månader om man har månadsvis så att det ev inte kommer någon räkning denna månaden.

Någon som vet???

• Svar på tråden får man ingen räkning från eon denna månad eller?
  • MajaVira

Vi läst också av elen varje månad - har visserligen Vattenfall, men av någon anledning fick vi ingen faktura i november utan istället är det två månadsfakturor som ska betalas 31/12. Urkorkat!

• Eliin

ingen annan som har eon som vet?

• lelita

vad konstigt!

Jag har månadsfaktura och jag har fått min iallafall, pröva att ringa till dom

• Pyan

Vi har Fortum och under hela 2006 har de krånglat med utskick av fakturor. Vi har också begärt månadsvis fakturering, men flera månader kommer det ingen faktura för att nästa månad komma en på 2-3 månaders förbrukning. Vi fick vår senaste faktura i mitten av oktober. De hänvisar till att de bytt faktureringssystem, men det är irreterande och svårt att planera ekonomin när det blir så här.

• Ottosson

Vi fick faktura från EON idag...

• MrsNelson

vi fick ingen räkning förra månaden, dubbel den här...

Svar på tråden får man ingen räkning från eon denna månad eller?