• coco brun

    IVF Carl Von Linné

    Hej

    Någon som gjort IVF behandling på Carl Von Linné kliniken i Uppsala? Har allt fungerat bra?

  • Svar på tråden IVF Carl Von Linné
  • Pumsan78

    Vi har just gjort vår första IVF behandling där, vi har absolut inget att klaga på. De är jätte trevliga och proffsiga.

  • stin a

    Mycket bra och proffsig, trevlig ,gullig, personal....lyssnar verkligen och har patienten i fokus hela tiden...det är riktiga guldmänniskor som jobbar där....

  • Tessan H

    hej. jag har gjort 3 IVF försök där. första gången fick jag tillbaka 1 embryo men den stannade bara kvar i 14 dagar. sedan gjorde vi ett till men den stannade i 19 dagar och så gjorde vi det sista som dom inte kunde sätta in, embryot hade tyvärr bara 2 celler och dom vill att det ska vara 3 celligt men vi skulle få ett till Gratis så det blir nästa år, någongång.
    men dom är superbra, trevliga. froffs. och så har de föbannat gott bröd också.
    kram och lycka till....

  • Lolla34

    Angående Carl von linne. Jag läste och det stod bra om dem tills jag började min behandling hos dem. För det första så hade jag en väldigt kort konsultation och läkaren undrade varför jag var där. Sen så kollade han på mina journaler och min mans. Inget mer med det. Sen var han så negativ om att vi skulle bli gravida igen trots att vi redan har ett barn naturligt. De visade mig snabbt hur man tar sprutorna. De stressade mig in i behandlingen bara så där. Jag fick ingen information om konsekvenserna av ivf eller vad det ens innebär för mig, ingenting om hur man kan förbättra ägget. De sade att jag hade låg amh värde. Jag har kollat upp och lågt alltså 0.6 har inget med att alla mina ägg är dåliga. De vill bara låta negativa för att man ska betala. Sjukt dyra priser då de har höjt. För det andra de bad mig ALDRIG ta vitaminer eller något min ivf behandling. De resulterade att de kunde bara plocka ett ägg som var dålig. Så sjukt besviken. När behandlingen inte ledde till något så ville min läkare komma undan med ? jag har möte? istället för att diskutera hur de kan fortsätta hjälpa mig. De är inte duktiga, det finns inget speciellt med dem om andra tror det. Så fort du har betalat hela summan så kommer de bara med dåliga ursäkter.  Och jag är sjukt besviken på dem. Om ditt ägg är dålig så kan de inte göra ett skit inte ens rekommendera dig ta vitaminer undwr behandlingen. De flesta rekommenderas att ta vitaminer när de försöker bli gravida. De är inte bra alls.  Ivf i sverige suger jag söker mig utomland. Välj bort kliniken. 


    ivf carl von linne
  • Lolla34

    Angående Carl von linne. Jag läste och det stod bra om dem tills jag började min behandling hos dem. För det första så hade jag en väldigt kort konsultation och läkaren undrade varför jag var där. Sen så kollade han på mina journaler och min mans. Inget mer med det. Sen var han så negativ om att vi skulle bli gravida igen trots att vi redan har ett barn naturligt. De visade mig snabbt hur man tar sprutorna. De stressade mig in i behandlingen bara så där. Jag fick ingen information om konsekvenserna av ivf eller vad det ens innebär för mig, ingenting om hur man kan förbättra ägget. De sade att jag hade låg amh värde. Jag har kollat upp och lågt alltså 0.6 har inget med att alla mina ägg är dåliga. De vill bara låta negativa för att man ska betala. Sjukt dyra priser då de har höjt. För det andra de bad mig ALDRIG ta vitaminer eller något under min ivf behandling. De resulterade att de kunde bara plocka ett ägg som var dålig. Så sjukt besviken. När behandlingen inte ledde till något så ville min läkare komma undan med ? jag har möte? istället för att diskutera hur de kan fortsätta hjälpa mig. De är inte duktiga, det finns inget speciellt med dem om andra tror det. Så fort du har betalat hela summan så kommer de bara med dåliga ursäkter.  Och jag är sjukt besviken på dem. Om ditt ägg är dålig så kan de inte göra ett skit inte ens rekommendera dig ta vitaminer undwr behandlingen. De flesta rekommenderas att ta vitaminer när de försöker bli gravida. De är inte bra alls.  Ivf i sverige suger jag söker mig utomland. Välj bort kliniken.


    ivf carl von linne
Svar på tråden IVF Carl Von Linné