• AnnnnnA

"Nummerskylt" med namn i lastbil?

Min kille önskar sig en sån där personlig nummerskylt som man har inne i lastbilen o där chaufförens namn står.
    Jag har sökt som en galning på nätet, det ska tydligen gå att beställa, men hittar inte var det säljs!
    Så jag skulle vara evigt tacksam om någon vet.

• Svar på tråden "Nummerskylt" med namn i lastbil?
  • Annabel

är osäker på vad för någon du menar..
    jag vet bara om de som man brukar hänga  på barnvagnar?

• Jontes mamma

Kolla med nåt åkeri. De vet säkert vart du kan få tag i det.

• AnnnnnA

Annabel:
    Den påminner lite om en sån skylt. Fast denna sitter inne i lastbilen, i framrutan.
    Ibland ser man såna på långtradarna, o på skylten brukar lastbilschaufförens namn stå.

• AnnnnnA

lindnils99:
    Ja i värsta fall får jag göra det. Eller så får jag fråga min kille igen, det bara blir lite väl genomskinligt att fråga honom bara hehe.
    Har för mig att han sa att det skulle finnas en sida på nätet, jag trodde att det skulle vara lätt som en plätt att hitta. Men ICKE.

• Jontes mamma

Förstår att det inte är lätt att hitta dom. Har mest sett utländska chaufförer som har dom. Jag skulle nog ringa ett åkeri på orten. De kan säkert hjälpa dig.

• Grus grus

Jag tycker det är lite gulligt att det är små barn i barnvagnar och sedan tuffa grabbar i stora lastbilar som båda har namnskyltar! Vår dotter har en på sin barnvagn!

(f.d. Jennie81) Kärlek och snuva kan inte döljas!
Svar på tråden "Nummerskylt" med namn i lastbil?