• Anonym

Fortsätta efter utlösning?

Mycket inlägg om männens funktioner nu. Har bara en liten fråga/undran. Hur vanligt är det att man fortsätter samlaget efter att killen har fått utlösning? Är det bara jag som har en underbar pojkvän?

• Svar på tråden Fortsätta efter utlösning?
  • Anonym

För vår del är sex-akten avslutad efter min sambo fått utlösning!
    Känner mig dock inte ledsen för det...det bara är ju så!
    Min man är dessutom mycket noggrann med att jag ska vara "nöjd" innan han får utlösning!

• Jossan

rätt ovanligt tror jag...

kram J

• Anonym

Inte så vanligt tror jag.
    Vi slutar ofta efter men min pojkvän fortsätter om jag vill det.
    Men det känns som luften går ur en när han kommit....
    lite trist om man tänker efter=)

• Anonym

Det blir nog stopp där för vår del också - den slaknar ju efter det....

• MansonDust

Min kille väntar på mej och sen kommer han. Så avslutar vi där. Eller så får jag komma flera ggr och sen han.

• Jädissen

Det var vanligare förr Innan min älskling börjat jobba...När han var "ung"....Fast jag kunde ibland känna att "det räcker nu" för jag hade ju kommit......Och då vill jag sova

• Anonym

Nej, efter han kommit så är akten avslutad. Om han inte är alltför trött kan man få favorit i repris en 10 minuter senare. Men det går ju inte att jämföra nu med då om ni förstår vad jag menar.

• Anonym

Min käre make kan fortsätta en stund till om jag inte har fått orgasm. Men inte alltför länge, han blir allid så utmattad, så oftast brukar jag komma först, ellr så tajmar vi varandra!

• Idas mor

Min förra pojkvänn kom alltid 2 gånger.
    Första gången gick det jättefort, men sedan kunde han hålla på en stund.
    Han var liksom redo när jag kom tillbaka från toa.
    Vet inte om man kan kalla det för en gång eller två.
    Camilla

• Anonym

Vi gör olika, avslutar ibland, och fortsätter ibland.

• Anonym (sexy)

Jag brukar fortsätta en stund efter det att jag fått utlösning eller rättare sagt så länge jag har erektionen kvar.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (JW)

I början när vi dejtade kunde min nuvarande ibland vilja igen nästan direkt efter .. då hade vi inga gemensamma barn och träffades när jag var barnfri. Sen när vi fick barn brukar det inte bli så, då är det slut efter han har kommit , tycker inte det är nått problem .. Känner inte riktigt att man orkar en gång till oftast. 

Svar på tråden Fortsätta efter utlösning?