• Anonym (sub)

Vill ha en MASTER...!!!!!!!!!

Otrohet är nog inte rätt rubrik, men jag vet inte riktigt vart jag ska lägga detta annars.

Lång historia kort:

Jag älskar min pojkvän men han kan är inte dominant. Och jag trodde att jag skulle klara mig utan det, men idag så träffade jag på en av hans kompisar inne i ett kök, ensama, och han tog tag hårt om mitt hår och drog mig tillbaks mot honom, bara på lek...

Men just den gesten... jag saknar dominansen som jag hade i mitt KK förhållande... GUUUD... kommer jag kunna leva ett helt liv utan det???

Dominansen jag söker går inte att spela, utan det måste vara i människan från början... det måste vara ens personlighet....

Så, kan man leva ett kärleksfullt förhållande livet ut,
    eller ska man satsa på den som gör benen knäsvaga...????

• Svar på tråden Vill ha en MASTER...!!!!!!!!!
  • Anonym

Det vet bara du, sub. ..om du kan leva utan att vara undergiven.

Kan du det så gör det. Kanske är det bara en del av ditt sexliv. Men kanske är det en stor del, en viktig del eller en fundamental del. Och då går det inte att ignorera och förr eller senare orkar du inte leva utan det.

Det är som att leva hetero när man är gay. Det går bara inte även om man älskar personen man är med på så många andra vis.

Rannsaka dig själv, men om du väljer att lämna honom, kan du ha gott samvete. Det är ett skäl så gott som något, tycker jag.

Lycka till.

• Anonym (2)

Som Anonym skrev, det kan bara du bestämma, men hade det varit jag hade jag förmodligen sökt mig till någon som kunde uppfylla det jag söker.
    OM du nu känner att din nuvarande inte kan det.

• Anonym

Sorry att jag kommer och stör i er diskussion - har ingen åsikt i ämnet...Undrar bara hur man gör för att vara anonym när man startar en ny tråd- måste man skapa en extra nick eller kan man göra på annat sätt som är enklare?
    kram

• Anonym

förstår precis vad du känner. Jag känner precis likadant. Vill också ha en pojkvän som är dominant, hade det en gång och gud det glömmer man aldrig. Den jag är ilag med nu kan väl typ daska till mig på skinkan ibland men inget mera=( Älskar när de tar ett riktigt tag om håret och rycker till. vet heller inte vad jag ska göra eftersom jag älskar honom. men sexlivet är ju jätte viktigt det också

• yaaniz

men pratar ni inte med era killar? berätta för dom så dom får chansen att göra som ni vill.
    man kan faktiskt lära sej att vara dominant..det är absolut inget man MSÅTE vara sen innan..så prata med killarna och kom med tips och råd om hur han ska göra..om dom inte vill göra det så får ni helt enkelt respektera det och antingen stanna kvar och ahd et som en fantasi eller lämna killarna.

I huvudet på Jaana : yaaniz.blogspot.com/
  • Anonym (sub)

Anonym nr 1:
    "Det är som att leva hetero när man är gay."

Så bra sagt, har aldrig tänkt på det så, men det stämmer verkligen...

Yaaniz:

Det är just det att dominansen jag är ute efter går inte att spela, då är det för lätt att han viker undan och minsta lilla svaghet hos honom förstör det hela...

Har du själv lärt upp någon man till att vara dominant, hur gick det, och hur gjorde du???

Anonym inlägg nr 4:

Jag tror bara att det går att vara anonym i Känsliga Rummet, och då kommer det fram en ruta där man kan kryssa i om man vill vara anonym och i så fall vad man vill heta...

• Anonym (i know)

oh vad jag vet det där... men jag klarar mig ändå rätt bra, för pojkvän har iaf visat sig kunna vara dominant, inte så hårt som i mitt förra förhålland,e men han drar gärna i håret coh smiskar, och han kan tänka sig göra mer men det får gå i hans takt, han har aldrig varit i kontakt med det tidigare... men det ajg lärt mig nu är att jag är hellre lycklig och har underbar sex med honom, än är i ett förhållande där jag inte är lycklig men får exakt den sorts sex jag vill ha...

Svar på tråden Vill ha en MASTER...!!!!!!!!!