• Anonym (Bi)

Lesbiska och dildos?

Jag undrar, ni tjejer som är lesbiska, använder ni dildos? För jag har känslan av att rakt igenom lesbiska tjejer borde förknippa en dildo med en snopp... och typ bli / äcklad / av den..
    hur många av er lesbiska använder dildo? tillsammans med varandra eller ensamma...

dum fråga kanske.. men jag har alltid undrat...

• Svar på tråden Lesbiska och dildos?
  • piixelslyna

Nu är jag inte lesbisk, men jag förknippar du inte dildo med kuk.

• Anonym (flatan)

Varför skulle vi bli äcklade av en snopp? eller en dildo? Jag är lesbisk men älskar dildosar och strapons. Jag vill bara inte att de ska vara en kille som tränger in i mig utan de ska vara en tjej som gör de jobbet. Där av lesbisk.

• Anonym (bs)

Bisexuell - Jag skulle väl snarare säga att det enda som är bra med en man är just snoppen Så den "tar jag med" mig när jag har sex med tjejer i form av en dildo eller strap-on.

• Anonym (Bi)

okay, för jag har chattat med ganska många lesbiska tjejer på olika amerikanska chattar, och fått för mig att de flesta tjejer där egentligen är killar som är ute efter att lura och ha cybersex med tjejer. det största samtalsämnet där är just dildos och så kallade fester (orgier) med tjejkompisar. Jag är inte så pigg på cybersex med främlingar så därför slutade jag att gå in i de chattarna.
    jag blir helt chockad eftersom precis alla där verkar så himla sexfikserade? de är precis som den där killdrömmen, en tjej som stoppar upp dilos i varje hål med assistans av sina fem snygga flickvänner...
    det är väl inte så himla vanligt med lesbiska och orgier och fem dildos i varje hål?
    eller är jag för pryd??! :/

• Anonym

Dom killar som utger sig för att vara kvinnor på nätet skulle ha en fet spark i skrevet. Faan vad är skönt att sparka en kille ibland.

• Anonym (bs)

Jag har haft sex med bra många tjejer men aldrig med fler än en.
    Men att svara på om det är vanligt med orgier är ju omöjligt.. men jag tror faktiskt inte att det är med vanligt i den lesbiska världen jämfört med den heterosexuella.

Svar på tråden Lesbiska och dildos?