• Skrinda

Höjdarna på DVD?

Jag har köpt en dvd med julkalendern från 2004 med AllramEst för att dottern ska få frossa i Höjdarna Men upptäckte häromdagen att det även finns Höjdarna på tre stycken dvd:s utan Allram... Är det samma avsnitt på dessa (alla är inspelade 2004)?

Om det är samma avsnitt så får hon julkalendern i julklapp eftersom den kostade lika mycket som en enda film med bara Höjdarna. Men om det är olika avsnitt så är det säkert roligare med bara Höjdarna och ingen Allram...

Någon som vet?

Jag frågade i butiken (Barnens Hus) men fick det snorkiga svaret "det vet inte jag, jag har inte tittat på den"

• Svar på tråden Höjdarna på DVD?
  • 3barn

Vi har också höjdarna på dvd(julkalenden),min dotter sabina fick det i julklapp föra året.Så såg jag för ett tag sedan att det hade kommit höjdarna på nya dvd filmer,så vi köpte en sån(sylvias föddelsedag) till henne i tron att det var bara nya avsnitt,men så var det inte ,jag tror att det var 2 nya avsnitt & resten gammla från julkalenden.

Mamma älskar sina tjejer sååå mycket
  • Skrinda

Tack för svaret! Då får hon julkalendern i julklapp, lite bättre pris: 139:- för över fem timmar

Svar på tråden Höjdarna på DVD?