• Svar på tråden Vad är detta
  • VärldensLyckligasteMamma

Sida med lättklädda tjejer...men varför är du så ledsen över det.

• Anonym

en porrsida..
    klicka på länken med texen vill du se mina bröst..

• Anonym (LEDSEN)

Hur gamla tjejer är det egentligen???
    Så fan ut som fjorton.

Nja nog tycker jag att hon ser ut att vara minst 18, sen är säkert bilden retucherad för att hon ska se yngre ut...finns ju dom som tänder på det.
    Vart har du hittat sidan....har mannen glömt att radera eller?

• Anonym (lilla jag)

Är det nåt du hittat efter mannen din varit på datorn?

• Anonym (LEDSEN)

Ja han har inte raderat.
    Och det äcklar mig att han tänder på små tjejer. Vet att han tittar på porr och det är inte ngt konstigt, men småflickor??
    Äckligt!!
    Jobbar själv på en höstadieskola och hon såg ut ungefär som eleverna där, tänder han på dessa barn??

Det tror jag inte....han tycker väl bara om att kika runt på olika sidor och kanske hamnade lite fel.

• Anonym (LEDSEN)

Vet att många säger att jaja, det är vanligt att killar tänder på ideen med unga tonårsflickor. Inget konstigt bla bla bla.
    Men tänk om jag som högstadielärare kom in här och sa att jag fantiserar om de 14-15åriga småpojkarna som är mina elever. Att jag tycker de är skitsexiga mm.
    Tänk att jag dessutom har ER son i min klass, hur ok tycker ni det käns då. Eller det kanske bara är jag som tycker det vore helt sjukt och äckligt?

• Anonym (LEDSEN)

Nej han har inte hamnat fel, han går tydligen enbart in på sidor som heter teen el dyl nu för tiden. ENBART!!

Svar på tråden Vad är detta