Dags att klippa sig men vet inte vilken frisyr
N som kan det där,gå in och kolla i mitt bildgalleri och säg vad NI tycker jag ska ha för frisyr,jag vill ju inte bara klippa rakt av utan ngn frisyr. Är dags på tisdag så kom med förslag
N som kan det där,gå in och kolla i mitt bildgalleri och säg vad NI tycker jag ska ha för frisyr,jag vill ju inte bara klippa rakt av utan ngn frisyr. Är dags på tisdag så kom med förslag
du passade bra i långt hår så det tycker jag absolut att du ska ha kvar. däremot så kan du ta lite på topparna å kanske klippa upp det lite. vore det något?
Du var så fin på den bilden där du hade håret bakåt i stället för hängandes fram..
Tror du skulle bi jättefin i en kort tuff frisyr! Vågar du klippa av dig håret?
Ja jag funderar på Vickans frisyr eller nåt liknande
Jag har så tunt hår så jag har hört många som säger att det ser konstigt ut med långt hår men killen vill inte jag ska klippa mig,han protesterar varje gång
Ja! Beckham bobben skulle passa dig! Skit i vad killen tycker, när han får se dig sen så kommer han att ändra sig...
Tror du verkligen det skulle passa mig? tycker den är snygg på henne i allafall
Som du säger Vickans frisyr på dej tror jag oxå hade kunnat bli skitsnyggt,av med en bra bit på längden,lite flikigt kring ansiktet o en lite tufft flikig lugg,kanske en liten färgning eller slingor med lite röda nyanser hade satt pricken över i:et.
Jag tror någon frilla i höjd med dina fantastiska kindben kunde vara något! Och lite rött i..
Jo fast samtidigt är jag rädd att det ska bli för vågat,vill inte ha så jätte kort heller pga en annan sak som kankse inte hör hemma här