• Ellieott

önskar du att din partner var mer romantisk?

Vill du har fler blommor, mer choklad, komplimanger oftare osv, eller är det bra redan? Vad är romantiskt för dig?

• Svar på tråden önskar du att din partner var mer romantisk?
  • Ellieott

jaha den här tråden blev ju livad. jag kan säga att jag inte önskar det i vilket fall för min man är redan helt fantastisk, och jag gillar det han säger och visar mer än det han köper, fast att få rosor är ju underbart såklart!

• Glada L

Jag önskar att min sambo vore lite mer romantisk och att han skulle uppvakta mig lite mer..
    Men det är bara att inse att han är som han är och det får jag leva med..

• suzolina

hmm jag har aldrig gillat ngt som jag och min man kallar filmromantik dvs röda rosor , choklad mm mm

däremot är vi obotliga romantiker på vårt sätt och jag är riktigt nöjd med det...att jag aldrig går och lägger mig utan att han kommer in och stoppar om mig , kväll efter kväll i så mång aår är ngt jag inte skulle vilja byta mot ngt present

• Ellieott

suzolina

håller med dig helt om filmromantiken. (början på min tråd var lite smått ironisk som du kanske förstod ;)...) Visst kan jag bli glad om jag får 3 röda rosor, det är ju tanken som räknas. Men jag blir minst lika glad om jag får en oväntad kyss eller om han säger hur mkt han uppskattar mig!

• suzolina

ELIOT : VISST FÖRSTÅD JAG att det var lite ironi men jag har faktiskt träffat tjejer som anser att det inte är tillärckligt visa sin kärlek utan man ska ge dem åresenter helst dyra såna...hade en vännina , hennes kille kom hem med en "stulen " ros som han plockade nånstans på vägen hem från jobbet och hennes komentar var : jaså hade du inte råd att köpa riktiga...

• Ellieott

suzolina

så bra. Choklad är iofs. en uppskattad present till mig...hehe... Men kom igen, det kan vara såå mkt gulligare att plocka en bukett blommor än att säga till en florist att binda ihop en fin bukett!!! Vem klarar inte av det, liksom? Det gulligaste jag vet är att hitta en lapp med typ ett hjärta på i min ficka. och det är inte så dyrt direkt.

• ThisBabyHasATemper

Nej. Romantik för mig är när han reser sig från soffan, ger mig en kopp te och en puss. Eller går ut med hunden på morgonen så att jag slipper. Det är romantik på hög nivå för mig och det får jag som tur är massor utav!

• Lizzy 71

Ja det önska jag att min nu varande var, mitt ex var sååå romantisk så jag vart rejält bortskämd av honom ...

• Lizzy 71

ps min nuvarande är snäll ändå så klart lämnar o hämtar barnen på dagis städar och tar hand om allt nu när jag inte kan. Men blomor har jag bara fått 2 gånger och han har aldrig hällt upp ett bad åt mig eller gett mig helkropps masage eller smycken men han gav mig en baby ett radhus och trygghet. det räcker ju långt när man tänker efter... men blommor och smycken  och annat lyx suck man kan inte få allt.

• Miiiaaa

Jo lite filmromantik skulle väl vara mysigt, men jag får vänta 364 dagar om året på sånt! När jag fyller år brukar jag få blommor, romantiskt kort och nån söt present. Men resten av året - NADA.

Men jag säger osm någon ovan, att han stoppar om mig VARJE kväll är mer värt än alla blommor i världen!! Numer har jag svårt att somna när han inte är hemma och gör det!!

Svar på tråden önskar du att din partner var mer romantisk?