• Anonym (Nyfiken)

Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?

Är ny här på FL och har läst många trådar. Storleken verkar ju vara väldig poppis och för mig som föredrar modell större så tycker jag att debatten är intressant.

Men hur har ni burit er åt alla ni tjejer som har lyckats fått tag på killar med 20 cm eller mer. Ni är ju tokmånga! Har ni annonserat? Prövat många innan ni hittade rätt? Har ni några bra tips? *s*

• Svar på tråden Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?
  • Anonym

Ja min sambo har 50 cm!! wow altså!

• Anonym

Då klår du min, han har bara 46 cm Skrattande

• Anonym

tror man dras till det man attraheras av.. gillar man stora kukar, så dras man till killar med stora! Jag tycker inte om små kukar och har faktiskt bara stött på en kille som hade det, men jag bad honom klä på sig och gå hem, för jag har ingen nytta av en kille som inte har det jag söker!
    Alla de jag haft sex med har annars haft stora..
    Jag antar att det är killarnas attityd (de med små) som gör att jag inte faller för dem!
    Nu är jag sambo med en 23 centimeter perfekt kuk!

• Anonym

Japp, hade en kk som mätte 23cm, lagom grov också. han är klart den bästa jag haft sex med någonsin, helt otrolig i sängen. (bättre än min kära make till och med) :(

• Anonym (karl)

HA du får väll sätta ut en annons i en porrtidning. stor kuk sökes å med en bild på dig själv. det blir säkert bra ;)

• Nyfiken gul

hmm...

det handlar inte om längden o mängden - utan om rycket o knycket....

faktiskt!!

Jag har haft killar med gigantiska organ men har varit fullständigt urusla i sängen!! För att dom trodde att det barar räckte med 30 cm stort organ...

man måste ju liksom kunna använda den också o röra på den o göra det skönt....

o är någon lite mindre utrustad än genomsnittet gäller det att vara uppfinningsrik och påhittig för att få det skönt - vilket brukar vara rena 10-poängarna!!! Oj oj oj vilka underbara stunder jag haft i sängen.....

• Anonym (hehe)

Hur jag träffade min....hmmm, han gick in på¨tågstationen där jag satt och frågade om jag ville träffa honnom senare på kvällen. Och bara sådär så hade jag en kille med stoor kuk, hehe.
    Jag behövde med andra ord inte göra så mycket alls.
    Jag har förövrigt bara träffat på två killar med lite mindre kuk, övriga har haft stooor. Så jag tror att de rent generellt dras till mig.

• Anonym

anonym hehe: jepp det är samma här.. vissa människor dras ju till varandra.. och så har det varit för mig med stora kukar på killar!

• Anonym (nolike)

Enda gången jag haft den stora oturen att ramla på en hästutrustad kille, var det en ren slump. Och ja, det var otur, eftersom han var så stor så vi faktiskt aldrig kunde genomföra något. Nu har jag en mer lagom utrustad hanne.

Svar på tråden Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?