Vilken skostorlek har era 10-11 månaders?
Wilmer har riktigt bamsiga fötter, redan strl 22 på sina fötter fast han bara är 10.5 månad. Vad har era barn i samma ålder för storlek?
Wilmer har riktigt bamsiga fötter, redan strl 22 på sina fötter fast han bara är 10.5 månad. Vad har era barn i samma ålder för storlek?
Vid 11 månader hade mellantjejen 19. Äldsta tjejen hade inte skor lika tidigt, lärde sig inte gå förrän vid 16 mån & då hade hon 20-21.
21 hade pojken då runt året...
nu är han snart 2 år och har 26/27
min dotter har 21-22 och är 17 månader gammal Killar har större fossingar
Vad som är lite kul att varken jag eller min man har stora fötter, snarare små! Vart kommer de ifrån? ;)
21 hade Tilde. Har fortfarande vid 12 månader.
Min 10 mån har inga skor så jag har ingen aning om storlek.
Min tjej är visserligen snart 16 månader, men hon har två par vinterkängor som är nästan exakt lika stora och de ena är storlek 19 och de andra 23 Det är ju omöjligt att säga vilken storlek man har då. Fast fötterna är lite drygt 12 cm.
Min tjej som är 10 månader har stl 17 ca. Hon har små fötter.
Dottern hade stl 20 vid 10 mån, nu vid 2 års ålder har hon stl 21.
dottern som e 10,5mån har ca strl 20
Våra barn har små fötter.. Våran son han hade inte ens strl 17 när han var ett år.. så att söka sandaler åt honom var inte lätt...tappade alla skor..Idag är han 3½ och har str 22 på sina fötter
Lillasyster har oxå rätt små men inte lika som storebror utan hon hade väl runt 16 när hon var runt 10 månader..sandlaerna blev str 18 på o när hon var ett år....
O hon har nu på vinterkängorna när hon är 1½ år 20 o de har hon tjocksockar i o ändå tappar hon dem ibland....
men tror deras fötter kommer växa snabbt sedan för både jag o gubben har stora...
Min dotter är 11,5 mån och har 21-22 i sko strl.
Våra döttrar hade strl 17 vid den åldern!
Nu har 1,5-åringen strl. 20 och 3-åringen 23-24.
Vår dotter har storlek 22 nu när hon är 2 år. Hade väl ca strl 16 när hon var runt året.
20 köpte vi i hans sandaler i sommras (då va han 10-11 månader)