• Moder07

Vad är det mest romantiska present du gett din sambo?

Som rubriken löd:

Vad är det mest romantiska present du GIVIT till din sambo?

&

Vad är det mest romantiska present du FÅTT av sin sambo

Kanske kan vara en bra tråd för alla :o) nu i juletider

• Svar på tråden Vad är det mest romantiska present du gett din sambo?
  • Dino78

Som jag gett...tja, inte var det torkarbladen förra alla hjärtans dag iaf
    För honom är det romantiskt med en Djurgårdströja...

Det jag FÅTT var absolut biljetter till Elton John-konserten i Malm i smr...det var sååååå romantiskt!

DIF i själ och hjärta
  • Kimsilims

Våra förlovningsringar tror jag!

• Zenobia

Det måste varit då ja kidnappade sambon med hans hjälp utan att han visste det då han fyllde 30 år.
    Vi tog in på hotell med svit och spa med behandlingar.

• C81

Jag gav två champangeglas för 3500 kr tillsammans.

• ming

Hmmmmm....... Vet inte vad jag har köpt som är det mest romantiska..........

Men de mest romantiska presenterna jag får är när han har köpt favoritgodiset i smyg till mig och lägger på min kudde.
    Det måste alltså inte vara dyrt och pråligt för att vara romantiskt.

Kossan af Svammel
  • Pluppen76

En resa till London på hans 30 års dag. Han visste inget förren vi var påväg till flyget...

• Runguska

Den första ros jag gav honom tror jag, enkel, men det var den som öppnade för kärlek. Det mest romantiska var nog då jag fick en tyganka - sååå söt!

Mitt liv är som den där säcken frimärken jag inte orkar sortera.
  • Brollie

Vi gillar dyrt o pråligt När han fyllde 25 år nu i våras hade jag bokat en svit på Elite Plaza på Avenyn o de hade fixat champange, choklad o frukt på rummet... Sen åt vi härlig middag ute o bara tog hand om varandra!
    Av honom har jag fått många fina upplevelser i present, som opera besök, vi var på Bounce nu senast jag fyllde, Hagabadet, restauranger.... Han är fiffigare än jag! I julklapp gav vi varandra spa med övernattning, sen blir det nåt litet på julafton också.

Viktigaste är att det passar den som ska uppvaktas. Äventyrsbad, Tysklandsbesök, bilrace, lacerdome... och som flera skrivit: en enkel ros eller godis på kudden är också väldigt, väldigt härligt!

• azure

Tror nog att det måste vara boken om kärlek jag gjorde till honom när han fyllde 30 där jag förklarade varför jag älskar honom. Jag gjorde den via http://www.gordinegenbok.se/index.jsp# .
    Jag använde foton vi tagit och skrev ner minnen och avgörande händelser i vårat liv.

Gissa om han blev paff när han öppnade presenten och fick se en bok med en bild på sig själv på baksidan. Han var tyst en lång stund...

Bild finns på min blogg: frumars.blogspot.com/

Den mest romatiska present jag fått är definitivt presentkortet på körkortet. För mig symboliserar det frihet och kan man få en finare gåva än friheten?

Svar på tråden Vad är det mest romantiska present du gett din sambo?