Favoritmärke på underkläder?
Vilket är erat favoritmärke när det gäller underkläder till er själva?
Själv köper jag mest från Passionata och Triumph som har snygga klassika underkläder i jättebra kvalite.
Vilket är erat favoritmärke när det gäller underkläder till er själva?
Själv köper jag mest från Passionata och Triumph som har snygga klassika underkläder i jättebra kvalite.
La Perla har fantastiska underkläder. Men just nu är det bara H&M, Lindex osv som gäller...måste invänta att min vanliga kropp återkommer innan det är skoj med dyra och fina underkläder igen
C&K är en favvo också! Sitter alltid så bra!
Frank Dandy och Stoked är mina favoriter
Hanky Panky eller Svea!
La redoutes underkläder sitter bra på mig.
Jag har faktiskt inga dåliga underkläder , mina 2 favorit bh:ar är från H&M just nu , sen har hello kitty hippters jag fick tag hm också dom sitter jätteskönt , bästa trosorna hittills faktiskt , har en fas just nu där mina underkläder ska vara coola/roliga och inte sexiga , typ med döskallar på osv
Fortsätt gärna skriva mer.
jag gillar h&m:s klassiska bomullsgrejjer, typ enfärgade o randiga med mera..men fattar inte varför de måste sätta snobben på precis allt??
Björn Borgs hipsters är mina absoluta favoriter. Finns i olika färger, mönster och material och är sååå sköna!
Jag köpte precis ett par triumph trosor och de var otroligt sköna och "luftiga". Gillar inte material som blir täta och svettiga.
hanky Panky. kanonbra grejer!
Älskar Hanky Panky, Triumphs bh:ar .
MarieJo och Chantelle blir det oftast här...
Hanky Panky, La Perla, Chantelle mfl blandat med en del godingar från de vanliga butikskedjorna. Just nu är jag lite kär i Sloggis extremt tunna strings och hipsters.
MissYa har blivit en personlig favorit här på slutet, sitter fantastiskt bra och är snygga men ändå inte för mycket. Köper från www.netlingeri.dk i Danmark. Snabb och billig leverans.
Var köper man Hanky Panky?
Kram Jonna
köper mest Triumph. Tycker inte Passionata sitter bra på mig, däremot brukar jag kunna ha Ella May från Lindex. CK brukar också vara ok, men TRiumph är nummer ett.